Alla inlägg under januari 2009

Av cam - 15 januari 2009 16:12

...apropå inget ungefär. Jag och min Stockholmsvän pratade om bröllop igår. Jag tror att jag aldrig kommer gifta mig, av någon anledning. Hon däremot är hundra på att hon kommer göra det. Beror det på att hon har förhållande som hon tänker så? Iofs har de inte varit tillsammans länge och går absolut inte i sådana planer. Min ursäkt till att inte tror att jag kommer gifta mig är dock att jag är singel...det är så långt bort. Okej askass ursäkt men jag vet inte.. äää glöm att jag började skriva något. Jag säger absolut inte att de som är i förhållande vill och tänker på att gifta sig. Det var bara meningslöst svammel..som var totalt klart igår när vi snackade om det, men inte nu när jag skulle skriva.


Känner mig pressad som fan. Redan. Det var ju inte så här det skulle vara.


Då var man ledig till tisdagmorgon! Sinnes. Jag har så mycket fritid! Lycka.

På väg hem på bussen frågade jag Angelica om jag vågade lyssna på Tough alliance för att fördriva tiden. Svaret blev: "Nej för fan gör inte det, din lever kommer skrika efter vin." Det är sant. När jag lyssnar på TTA blir jag på världens bästa humör och vill skaka rumpa med ett glas vin i handen.

Angelica...kan upplysa dig om att jag lyssnade på TTA. Drog upp min sjal till ögonen så  jag kunde sitta och mima till musiken utan att folk trodde jag var skum.


Pratar med min älskade Karro på msn för första gången sedan hon kom ner till Hongkong. Det är tomt utan Karro...hon var alltid den som var vaken kl 8 på morgonen när man går till bussen och man kunde ringa. Man visste att hon skulle svara. Till er övriga som är kvar hemma...skärp er så jag har någon att prata med på morgonen. Gå upp i tid.


Och förresten. Tentan gick vägen. Imorse trodde jag att jag skulle kräkas. Men det gick fiint och nu behöver jag inte tänka på skolan mer på ett tag. Jag tar ledigt nu. Jag tar helg!

Av cam - 14 januari 2009 08:17

Seriöst....vad är Vakna med the Voice för jävla skitprogram egentligen.

Ändå sitter jag och tittar. Men käässt är det.


Äntligen onsdag. Snart är det helg, denna vecka har varit lång. Kändes som att hela veckan hade gått då det bara var tisdag.

Vet inte hur jag ska göra på fredag........

Av cam - 13 januari 2009 18:28

Kuken vad jag saknar att ha Sara här i Falun. Kollade på kort på Face och insåg detta (Det såg du nog med tanke på hur många kommentarer jag gjort Sara).


Lördagshäng på stan för att planera en utgång. Shopping och fika.

Klädpaniken. När vi båda har panik inför utgången för att vi inte har några kläder, när vi båda vet att vi egentligen har garderoben full.

Förferre. Hon och jag och vår musik innan pojkarna dyker upp.  

Krogen. Fuldans. Eller alternativt fulldans. 

Fyllekäk. Iallafall de gånger vi båda stannade kvar för att avnjuta detta.


Jesus...känns som evigheter sen........... 

Av cam - 13 januari 2009 08:00

Jag gillar inte min oroliga sömn..... Jag måste lära mig att slappna av. Men i helgen ska mitt liv styras upp. Då är det rensning i lägenheten på hög nivå som gäller. Då har jag ingen äckeldugga att plugga till eller Älvhyttan att tänka på. Lite ordning omkring mig borde göra att även jag blir fixad och lugn.

Det här känns bra.



Av cam - 12 januari 2009 21:33

Jag har kommit fram till att jag inte längre bloggar av den anledningen jag gjorde från början. Har ändrat sättet jag skriver på. Tror jag.

Jag skrev för att ventilera. Detta kan jag längre inte göra, känns det som. Har känts så ett tag nu.

Vill jag inte basunera ut något så gör jag inte det. Vill jag hinta om något men inte säga mer så gör jag det. Då vill jag inte ha frågan: "Duu vad menade du med det där i bloggen?" Och ställs den frågan av anledningen att personen i fråga är genuint intresserad och har märkt att det är något som inte är bra....så är det okej (ja låter kanske lite dubbelt men tror att det finns folk som fattar vad jag menar). Men om frågan däremot ställs av ren nyfikenhet så är det inte okej. Skulle jag lika gärna kunna säga det till vem som helst så hade jag skrivit ut hela grejen direkt. Fatta.


Okej vet att detta kanske lät totally pointless, dubbelt och allmänt löjligt. Men hur konstigt det än låter så behöver jag faktiskt inte diskutera allt som står i bloggen UTANFÖR bloggen. Lite privacy för fan.  Ja jag har valt att börja skriva. Men för det behöver man väl inte lägga ut allt. Och behöva förklara det man skrivit.


äää nu skiter jag i det här för jag känner att jag börjar trassla in mig själv i någoy.

Av cam - 12 januari 2009 19:54

Jag skulle kunna häva ur mig allting här. Allt. Precis vad det är. Men jag tänker inte använda bloggen till det. Så där. Nu är det sagt och inget behöver alltså därför inte förväntas.


Plugget.... Ja. Alltså cred till alla OBS-are som klarade duggan! Så många begrepp att jag blir loco.


Denna vecka ska jag inte umgås alls. Det räcker med att träffa folk i skolan. Det ska bara vara jag, min lägenhet...och duggaplugget.


Imorgon kommer jag med största sannolikhet att gråta.

Av cam - 12 januari 2009 16:36

Okej en lite micropaus nu när jag kommit hem. Lite ägg (eftersom att hårdmackorna var slut) innan det är dags att plugga till duggan som jag inte klarade eftersom att jag är dum.


Veckan inleddes med att jag blev irriterad. Morgonen började precis som hela helgen har varit. En jävla katastrof helg. Dagen blev dock bättre med tiden.


Nej nu blir det plugg sedan en promenad i halkan. Jag vill inte!

!?

Av cam - 12 januari 2009 07:36

Idag var det svårt att komma upp. Somnade alldeles för sent igår och skulle gå upp för tidigt idag. Nu käkar jag frulle och dragit på mig min fleeceponcho som jag fick av min moster i julklapp (Tack, den var det bästa).


Känner att idag är en dag då allt bara känns NEJ. Känner mig stressad över att gå till skolan idag. Det är snabbt hem som gäller. Hem och plugga till duggan, som btw kommer gå käpprätt åt helvete. Insett att jag skulle velat göra den nästa vecka eller rentav på fredag istället

Plus att jag har massa rensning kvar. Igår rensade jag ju den jobbiga garberoben. *Så nu ligger allt fint invikt där (kommer hålla max en vecka). Gött att ha det gjort. Mycket ska slängas och mycket ska skänkas.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards