Alla inlägg den 19 januari 2009

Av cam - 19 januari 2009 15:06

Har nyss snackat med Karro i tele. Karro som valt att överge Sverige för ett halvår och plugga i Hongkong. Hon har ett asbra abonnemang som gör att vi kan snacka för samma taxa som i Sverige. Om jag fattade henne rätt. Puh. Jag som trodde att jag skulle behöva börja engagera mig i Skype.

Hon berättade om ett gym som hon skulle börja gå på. För att få börja där var man tvingad att kolla på en introduktionsvideo på en halvtimme. Introduktionsvideon bestod inte av så mycket. Det var typ "om maskinen är trasig, kontakta managern". Väldigt hårda krav de hade ändå må jag säga.

Hennes batteri dog när vi pratade. Och efter en stund fick jag ett sms där det stod "Hey, Karolina wants to talk to you. Call this number....". Men när jag ringde så svarade hon inte. Teaser.


nej just ja...städning var det ja.

Tjo

Av cam - 19 januari 2009 14:01

Har egentligen inte tid att blogga, måste städa. Men hörde denna när jag gick till Hemköp nyss.

Texten fick mig att skratta samtidigt som det är väldigt tragiskt.

Handlar om första gången.

Jag är säkert helt efter och alla har redan hört den men men.


Av cam - 19 januari 2009 11:27

I fredags blev jag påmind om mitt förflutna. Även om det var längesen det tog slut och la la la... Så känns det ändå när man blir påmind. Och helst när det snackas positivt om det. JA JAG VET. JAG VAR DÄR! Men jag upplevde samtidigt det dåliga. Men att stå där och höra en människa mässa och berätta för mig hur mitt förhållande med honom uppfattades av henne, andra...i don´t know. ....det var fan tufft. Sånt där får mig ur balans. Och så även denna gång. Meen...sedan fick det ju resultat senare under kvällen också. Fast det släpper jag nu. Jag vet vad som hände och hur jag känner. Sedan att jag fick stå och ta emot massa skit från någon som jag ändå på något plan brydde mig om (ja brydde...nu vet jag inte) men som sen gör mig till syndabock för något som jag inte ens är skyldig till..då får det vara så. Det får stå för han.


Men! Det positiva med kvällen var att det var en grym DJ. Och Camilla fick dansa två gånger till sin älskade Håkan Hellström (förlåt för att jag snackar om mig i tredje person Tessan. Men det är en sjukdom). Detta gör att kvällen var strålande och all skit hamnar lite i skuggan. Wonderfull!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards