Alla inlägg under oktober 2008

Av cam - 31 oktober 2008 07:56

När ska de sluta hålla på utanför mitt fönster?? 07.10 vaknade jag av att de borrade som fan. Jag är så less på det.

Plus att jag inte hört något om att jag inte ska jobba imorgon. Jag blir faktiskt arg nu. För 5 veckor sen blev jag lovad att denna helg skulle bort. Jag har frågat gång på gång men inget händer. Och nu är det IMORGON. Inte hört något. Jag är irriterad nu.


Detta kommer bli en pissdag, känner det nu.

Det har ju iaf snöat...

Av cam - 30 oktober 2008 18:08

Jag har seriöst så tråkigt nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen.Håller på att få panik.

Har ju städning att göra. Men det är FÖR rörigt för att jag ska orka ta tag i det. Istället sitter jag och youtubar. Nä men va fan.... ett ryck nu en stund. Till kl 7. Det ska jag iallafall klara.

Av cam - 30 oktober 2008 16:48

...och tycker synd om mig själv. Det tycker jag att jag är värd nu. För jag kommer säkert inte få gå med Carro och Elin på stan på lördag... )=

Plus att jag måste städa ikväll. Suck

Av cam - 30 oktober 2008 16:29

For the record: Jag måste också laga mat när jag kommer hem. Det gör man inte bara när man har familj. Även om man är "23 och ung", eller va fan det var, så måste man äta.

Och alla onödiga skratt retar gallfebern på mig. Man behöver inte skratta för att andra , eller tom bara EN, gör det.

Och upprepa inte allt som folk redan sagt.


Nu är den här kursen slut. Och nästa kommer antagligen bli likadan. Pest.


Blir jobb imorgon, kunde inte säga nej pga. sättet hon sa det på. Plus att hon ställt upp så mycket på mig. Hur det blir med helgen vet jag inte riktigt...antagligen måste jag jobba då hon aldrig hör av sig.


Men imorgon kväll efter jobbet är det iaf Markus Krunegård med Elin som gäller.

Av cam - 30 oktober 2008 10:54

Eftersom att jag missade min tvättid igår, pga att jag var UTELÅST, skulle jag boka en ny idag.

Sprang som en tätting runt i lägenheten för att hitta mina nycklar. Efter fem minuter slår det mig att jag har dom ju inte för dom ligger hos Fredrik. Sen kom jag på att jag kan ju ta min reservnyckel. När jag hittat den och är på väg ut ur dörren kommer jag på att min tvättstugenyckel finns ju på den som Fredrik har. Bajs.


Vaknade imorse av en dröm. Lycklig och nykär var jag. Kommer exakt ihåg vad jag drömde. Mys var det. Jag tror jag behöver närhet. En kram eller va fan som helst , det är kanske det enda som behövs. Vad vet jag. Iallafall NÅGOT! Aaah.


Blev ingen öl igår. Jag stod på mig. Och är nöjd idag. Som fan. Plus att sov till halv 10 imorse. Love it. Underbart.


Nu ska jag sticka iväg till skolan för sista seminariet på kursen. Sista dagen på kursen. Vilket helvete den varit. Andas ut fram till tisdag. Sen är det ny kurs och nytt helvete.

Av cam - 29 oktober 2008 20:44

Fy i helvete vilken dag.

Åkte till skolan för att inse att jag var alldeles själv. Ingen från OBS-klassen var där. Kände mig bortkommen och ensam. Till slut droppade de in en efter en.

Skrev iaf klart tredje analysen och det är det sämsta jag skrivit på länge.

Sedan iväg för att fika med Fredrik. En riktigt givande fika måste jag säga. Kände också att jag saknat att snacka med honom. Gick därifrån väldigt nöjd.

Mindre nöjd blir jag när jag kommer hem och ska ta upp mina nycklar. De är inte där! Springer i panik upp till Emil och häller upp och ner på min väska och tömmer mina fickor. De är inte där! Ringer Fredrik som ska gå och kika på Waynes. Under den tiden hinner jag ringa Secuaritas som får komma och öppna åt mig. Så snart kommer det en räkning på 300-500 kr till mig. Till slut hör Fredrik av sig och säger att han har nycklarna. Puh! Efter att jag suttit i 45 min i trapphuset och väntat på Securitas så kommer de äntligen. Killen försöker skämta med mig och säger när han ser min gigantiska tvättkorg (hade btw en tvättid som börjar 25 min tidigare): "Ja en annan har ju tur som har en hund som kommer och möter en när man kommer hem". Jag var inte upplagd för skämt. Sedan försöker han spinna vidare: "Det är bra att man har uniform, det är inte bara hett utan även praktiskt då man inte behöver tvätta så mycket". Jag ger han ett snett leende.


Pojkarna försöker få mig att ta någon öl ikväll. Men känner mig för opepp för det.

Av cam - 29 oktober 2008 08:52

Idag har jag snövibbar. IGEN. Kan bero på att det snackats om att det ska snöa nu.

Känns så här: Ska jag jobba i helgen (vet inte det än) så kommer det att snöa någon av dagarna jag knatar på bussen. Eller iallafall slask.

Vill ni inte ha snö än,håll tummarna för att jag inte ska jobba i helgen.

Av cam - 29 oktober 2008 08:06

Okej övning tre var verkligen inte så jobbig som jag trodde. Lite analys idag och finputsning sedan är jag klar!


Gick in på ICA igår när jag kom hem från jobbet. Hade planerat att äta mackor med ost,keso och gurka. Keso var jag sjukt sugen på men hade ingen hemma så jag köpte på ICA. När jag kom hem insåg jag att jag glömt Keson på ICA. Typiskt. Däremot hade jag fått med mig det mycket onyttigare köpet jag gjorde; en stor chokladkaka.

Jag skämdes över min prioritering och la in kakan i skåpet. Till senare.


Igår på jobbet träffade jag på en gammal kompis från back in the days. Han och hans fina lilla familj (eller lilla, tre barn). Vi började snacka om vad alla från byn och vårt gäng gjorde nu. Kom fram till att 4 av de 6 killarna som ingick i gänget har nu barn. Woha. Vi var bara två tjejer...och ingen av oss har barn och vi är singlar.


Idag blir det en prinsessbakelese med Fredrik.

Ovido - Quiz & Flashcards