Alla inlägg under januari 2009

Av cam - 28 januari 2009 21:54

Har ingen ork till att blogga.

Så det blir ytterligare en låt.

Vill ni komma igång....varsågod.

Av cam - 28 januari 2009 19:05

Denna tillägnar jag mina kära vänner back home.

En klassiker som kommer tillbaka igen..och igen..och igen. Kom ihåg...daaansen är viktig.

Av cam - 28 januari 2009 14:02

Jag blir så trött... Dessa jävla sömnproblem. Nu kan de iofs bero på att jag inte känner mig helt hundra.

Men vill kunna somna i bra tid, inte närmare två varje natt.


Ska snart sätta igång med lägenheten och sedan plugga lite.

Funderar på att färga håret idag..men vet inte om det är lite överkurs.


Nej på med musik och diska. Det är typ det jag orkar göra. Sedan lägga sig i sängen och läsa lite.

Av cam - 28 januari 2009 13:58

Av cam - 27 januari 2009 21:22

Igår frågade jag en vän följande fråga:

"Om du fick välja, vad skulle du välja: att spola tillbaka ditt liv, leva som det är nu eller spola fram ditt liv?"


Jag låg själv och funderade på det till typ två. Jag har mina tankar på hur jag skulle göra men inte helt hundra. Vet ju att detta givetvis är omöjligt men kul att leka med tanken.


I övrigt så tänker jag för mycket just nu.

Av cam - 27 januari 2009 10:51

Var är mina vitpepparkorn???? Jag vet att jag ska ha sådana hemma. Men nu är de spårlöst borta. Jag mår så grymt illa. Fått för mig att jag håller på att bli magsjuk då jag träffade mamma i helgen och 4 st på hennes jobb ligger i magsjuka.

I normala fall är jag ingen hypokondriker men nu tror jag på fullaste allvar att jag håller på att bli magsjuk. Mått illa sedan i fredags. Trodde jag skulle kräkas när vi var på hockey.

Well, slutar skriva om ev. kräkningar nu.


Får vara en svikers och banga skolan idag. Sorry.



Av cam - 26 januari 2009 23:03

Har aldrig gillat denna låt speciellt mycket.

Men förra veckan på bussen hem från skolan lyssnade jag på radio och så kom den i denna version. Och Camilla teard up.

Ane Brun.

Av cam - 26 januari 2009 22:12

Till början var det en lat dag. Softade som fan. Sedan tog jag en promme och pratade om uppgiften med Tessan för att sedan slå på stort och göra en sallad stor som ett hus.

Efter att jag hjälpt kussen med en skoluppgift (analysera Love actually, vilket passade perfekt. Jag älskar den filmen) var det dags att börja med min egen. Jag stångade mig blodig men sedan blajade jag bara på. Kompletering here I come.

Tvättstuga och ytterligare en promenad på kvällen. Dagen var inte så värdelös trots alls.


Hade ett litet samtal med Fladder under promenaden. Alltid gött att prata med henne. Under detta samtal var reaktionerna från henne gång på gång "VA?" "Nää säg att du  skojar?" "Åh herregud......"

Alltid lika kul att uppdatera henne. Även om jag hade hoppats på att pigga upp henne då hon var sjuk så blev det raka motsatsen. Hon blev ännu mer sjuk av en av mina stories. Hoppas att det äckliga Bondebröllopet fick dig att må bättre. För mig var det raka motsatsen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards