Alla inlägg den 4 januari 2009

Av cam - 4 januari 2009 20:26

Och nu är jag tillbaka. I min lilla privata sfär. Där jag får göra som jag vill.

Äter kräftsoppa just nu och halsar ur en flarra med julmust.


Hängt lite med pojkarna. Som jag saknat dom. Det var direkt back in the game. Jag blev uppdaterad om vad som hänt medan jag varit borta. De är idioter. Men de är mina idioter.


Gårdagens utgång i Ludvika avslutades med en boom. Körslags förferre hos Tisse (nu är min körslagsoskuld tagen). Kollade på en film som vi spelat in till Frk Tisse när vi gick i 1an. Camilla 17 år. Jesus. Luggen. Frisyren. Färgen. Froté tröjan. Det bleka gothansiktet. Men sjukt kul var det. Blev sedan lite barhäng på Selmas och fuldans på Silver. En riktigt bra kväll i Hell-a. Avslutades på Sole Mio med den traditionsenliga kycklingtallriken. Och lite sång... Combaya my lord. Vännerna...de bästa.


Denna vecka kommer bli intressant. När är det redovisning? Vad är det ska vi göra? (Säkert bara jag som inte fattat det och är ett pucko) När är omduggan? Plus att jag har en hel del att tänka på.

Ovido - Quiz & Flashcards