Alla inlägg under mars 2009

Av cam - 14 mars 2009 02:24

Den bästa kvällen. På så många sätt.


Träffade Mackan. Kvällens höjdpunkt. Han var så lockig och fin i håret. Allt tack vare mig. Lite love till han.


Sedan när jag gick hem från krogen hörde jag The Worring Kind i mina öron. Och det fick mig att tänka på Richard. Detta var en kväll som gick i Sälens tecken.


Två av mina favoriter från Sälen.


Och du..det var inte meningen att ge dig ett ragg som vägrade släppa taget.


I euforin av att de spelade Kom Igen Lena på dansgolvet så råkaed jag spille ut min cider. Men lika glada var jagoch Kenny för det.

,,

Av cam - 12 mars 2009 01:33

Snacka inte skit om mina vänner. Helst när du är lägre än lägst själv. Och ja, han är tio gånger bättre än dig...

Av cam - 10 mars 2009 20:34

Kommit igång med första seminarieuppgiften nu. Gött. Inte alltför svår. Det som känns jobbigt är hur jag ska formulera mig, då jag böjer lite på sanningen och inte gått igenom alla steg jag borde. Ehe.


Mycket trevlig lunch idag. Det var glatt och livat. Det överglänste tom min mat. Min vita mat. Det blir samma sak imorgon.

Men tack för lunchen tjejer!


Pallar inget mer plugg nu. Mina ögon går i kors. Imorgon ska den förhoppningsvis göras klar.


Jag är så värdelös.


Och har bara värdelöst att skriva. Läs inte det här.

Av cam - 10 mars 2009 08:40

Jag har lagt upp min dag. Följer jag det schemat så kommer jag vara grymt nöjd med dagen.

Men det är just det som det hänger på...följa. 


Stört trött. Hur ska jag orka idag? Snoozade lite. Det var det bästa jag kunde ha gjort.

Med support från några med-OBSare så ska det här nog gå.

Av cam - 9 mars 2009 19:09

Jag måste ta tillbaka lite av det jag skrev i kommentaren till förra inlägget. Jag skrev att tonfisk inte var gott. Det är helt okej.Så där ja.


Maten blev smaklös. Smakade inte ett dyft typ. Måste komma ihåg att ta med mig salt till skolan imorgon annars blir lunchen en sorglig historia!

Av cam - 9 mars 2009 17:51

Jag är inget fan av tonfisk. Men ändå har jag det hemma.

I och med att jag var tvungen att slänga allt i min frys igår så blir min matlagning mycket begränsad. Har inte råd att köpa mat den här veckan eftersom att jag tydligen ska vara partydjuret nr 1 under kommande vecka.

Så på menyn står alltså något med tonfisk.

Hittade ett recept på nätet på någon slags tonfisklåda.

Detta kan bli intressant.

Så ni som äter med mig imorgon: Antingen får ni se mig kräkas eller njuta som fan för att jag upptäckt att tonfisk smakar gott.


Ps. Tonfisk luktar kattmat. Det ÄR kattmat. Ds.

Av cam - 9 mars 2009 11:30

Ytterligare en bra helg..jag är inne i ett grymt flow och jag gillar det.


I fredags dök Aja upp. Oväntat men ack så trevligt. Det blev fest hemma hos mig på fredagen. Girlsen drog till Kåren och grabbsen till Etage. Fanns inga gästleg kvar men eftersom att man (Camilla) är så smart så fixade vi in Aja. Två jackor på Camilla sedan var hon inne. Kass kårkväll. Det var kul men mr Dj var grymt dålig vilket drog ner kvällen. Kände inte igen en enda låt på hela kvällen. Men vi hade sköj ändå. Det drack och pratades. Jag fick en ny vän. Kvällens plus var det lilla mercy hånglet som inträffade. Jag skrattade så jag grät när vi gick hem.


Lördagen spenderades på stan med Aja och mina föräldrar. Sedan var det hem, kolla på hockey, käka och se på Melodi med familjen. Riktigt gött. Var så trött att jag höll på att somna hela tiden.


Till slut skickade jag hem mina päron. Grannen ovanför hade fest. Och satan vilken fest. Det var som att de satt nere hos mig. Jag hörde allt de sa. En kille attackerade en annan kille med orden: "Hejar du på Mora din idiot????". En annan kille (möjligtvis samma) var extremt exalaterad varje gång en ny låt började att spelas. Vilket han visade genom att utbrista: "WOOHOO" så fort tonerna av en ny låt spelades.


Fick ett fyllemejl på Facebook också. Gött att se att även andra kan ägna sig åt det. Var från en av norrmännen jag hängde med hemma i L-a förra våren. Inte min lilla T dock, som är världens bästa för övrigt. Förra veckan ego boostade vi varandra.


Söndagen stavades F.I.L.M 3½ film avklarades.

Plus en trasig frys. Som inte är trasig. Det handlade däremot om den mänskliga faktorn. Så snart kommer det elektriker hit och jag får stå här och skämmas.


Har stora förväntningar även på nästa helg.

På fredag är det hejdå-fest som gäller. På lördag kommer Sara hit för lite festens. Söndagen kommer spenderas i Leksand, vad jag tror iaf. Lill Kusinen ska spela smkvartsfinal. Jag håller mina tio fingrar och nio tår.

Av cam - 5 mars 2009 15:18

Eftersom jag har fuckat till det big time kände jag att jag behövde lite tröstshopping. RINGAR, ville jag ha insåg jag på bussen hem från skolan.

Min shoppingrunda slutade med:

* ett längre linne

* en bolero

* en sjal

* ett par leggings

* ett par solglasögon

* EN ring.


Och så där. Det gick fort att göra av med pengar.

Ovido - Quiz & Flashcards