Alla inlägg den 18 januari 2009

Av cam - 18 januari 2009 23:09

Måste bara tillägga. Jag är en sucker för The real world och olika Challenge program. Älskar MTVs hemsida trots allt. Fast den förstör mitt liv, jag blir helt hooked.


Det enda jag har lyckats med idag är att ta två promenader, solat och käkat donken med Limp. Gillar denna söndag som fan trots allt.

Av cam - 18 januari 2009 22:05

Ska inte älta detta mer. Men blev arg (är inne i det stadiet igen) när Skåne-Emma ringde mig. Råkar ju vara från samma ställe och bara genom att höra hennes dialekt fick mig koka. Inget emot dig Emma.

Jag hatar att ligga i underläge. Och det är det jag gör nu. Nu går det runt och tros saker om mig som inte är sanna. Vet att jag ska strunta i vad andra tycker men det är svårt i detta läge. Det snackas utan att jag får försvara mig. Eller så sätter jag mig själv på high horses just nu och tror att jag ska vara the talk of the day.

Men faktum kvarstår....ingen har skällt så mycket på mig någongång som han gjorde.


Imorgon kommer Sara! Vet att jag redan har skrivit det. Ska koka massa te till henne imorgon och så ska det mysas.

Av cam - 18 januari 2009 10:49

Konstiga drömmar inatt. Satt i en ring och snackade om att jag inte visste vem jag var. En kille i ringen hade provocerat fram något och jag blev arg. Det var då jag sa att jag inte visste vem jag var och hade jordens utlägg om att jag var 25 och att i detta skede i mit liv...bla bla bla.

Tror att jag blev påverkad av något som jag hörde på radio häromdagen. Det snackades om att barn redan på lekis skulle komma på vilka de är. Och att man iallafall på mellanstadiet borde börja veta vem man är. Vilket är helt sjukt givetvis.


Fick ingen tvättid idag. Var fullbokat hela dagen. Men ska tvätta imorgon innan Sara kommer! Hon ska sova här till tisdag. Lite Sara häng ska bli schysst. Weeii. Helst då vi inte snackat i tele på typ en månad.


Nu blir det sängen ett tag till. Energin är nere på noll just nu.


Och btw. Jag har gjort mitt nu. Jag har förklarat, bett om ursäkt (IGEN), och smsat min tumme ur led på kuppen. Silent treatment blev det. Men som sagt, nu har jag gjort mitt. Tydligen e han så förbannad att han inte kan svara.

Mina känslor pendlar mellan arg, ledsen och besviken. Just nu: tom. 


Nej som sagt...sängen it is. Och dåliga serier på MTVs hemsida.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards