Alla inlägg den 21 januari 2009

Av cam - 21 januari 2009 21:28

Var nyss med Emil till Hemköp för att denna kväll skulle få lite spänning. Vet inte om det blev så spännande.

En kille stirrade jättemycket på oss. Vet inte om han var gay eller straight. Ingen av oss kände honom eller har någonsin sett honom. Jag hoppas att han var straight och spanade in mig för han var het.

Ska lägga mig ikväll och intala mig själv att han spanade in mig. Egoboosta mig lite, mohahaha.

Av cam - 21 januari 2009 20:26

Okej jag kunde inte slänga några skor. Så nu är jag klar med mitt rensande av saker som ska till Myrorna.


Blev ingen solning idag... Limp kom och somnade på min soffa. Vilket också gjorde mig trött. Så det blev inget plugg heller. När han väl vaknat blev det en tur till Maxi istället.


Igår när jag låg i sängen hade jag en obehagskänsla. Sjukt irriterande att inte komma på vad den beror på. När jag väl kom på det skrev jag av mig lite till Hanna. Hanna vännen...jag känner precis detsamma. Hur blev det så här? Det var ju inte så det skulle bli.

En sak är säkert..vill inte ha det ikväll igen.


Vet att det bara är onsdag.. Men lördag gnager redan. I valet och kvalet. Jag vet inte hur jag ska göra. Att väga för och emot hjälper inte denna gång tror jag.

Av cam - 21 januari 2009 14:11

Okej...klockan är två och man tycker att jag borde hunnit ha gjort allt på min agenda (minus plugg då, heh).

Meen...skyller på Tessan som ringde och fick tiden att gå lite. Men jag är sjukt nöjd över att fått bort förvaringslådorna. Just ja, har även rensat mitt nattduksbord och under där (har gjort ett efter förvaringsutrymme där).


 * Vattna

* Läsa två kapitel

* Rensa skor

* Rensa förvaringslådorna och på något vänster få bort dom

* Sola


Jag älskar att skriva om detta. För andra är det här helt ointressant men jag känner mig duktig och boostar mig själv.


Varje gång jag går förbi min skohylla så tittar jag på den och suckar. Fuck... Jag kommer inte kunna kasta ett enda par. Jag tänker ungefär "ju hemskare och fulare skor desto bättre".


Jag tror att den här rensningen av lägenheten är bra för mig själv. Få lite ordning i mitt kaos. Får jag ordning i lägenheten får jag lite ro i övrigt också. Inte en massa måsten som ligger över en.

Nej fan... nu ska jag bli minimalist HAH.

Av cam - 21 januari 2009 11:08

Om jag tyckte att det var svårt att slänga smycken igår så är det inget mot vad det kommer bli idag. Idag är det dags för SKOR. Jag vet att jag har alldeles för många par skor. När det gäller skorna kommer jag tänka så här: "Ja men dessa vore det ju schysst att ha på sommaren tillsammans med det och det plagget" och så kommer jag slänga/ge bort max två par.


Nej det blev inget plugg igår. Limp kom över så jag satt mig för att rensa min fruktskål..som inte innehåller någon frukt what so ever utan bara massa skit som jag slängt i där. Den har blivit en avlastningsplats.


På agendan idag:

* Vattna

* Läsa två kapitel

* Rensa skor

* Rensa förvaringslådorna och på något vänster få bort dom

* Sola

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards