Alla inlägg den 17 januari 2009

Av cam - 17 januari 2009 19:48

Somnar snart. Tänkte jag skulle försöka njuta av den här kvällen. Tror dock att jag ska äta och sedan ta en promme så man får lite luft och blir pigg.

Imorgon ska jag försöka få en tvättid. Känns som att det är dags nu.

En najs söndag ska jag ha. Egenvård kanske? Ja why not.


Nej nu mat och sedan kolla in vad som bjuds på tv.

Av cam - 17 januari 2009 17:52

Lugn kväll ikväll. Ska bli grymt skönt, ser fram emot det. Ska få lite städning och promenad gjort innan det är dags för häng i soffan.


Jag blev faktiskt ledsen igår. Helst när man öppnar sig och berättar saker och personen i fråga ändå håller på sitt. Även om det är MIG det handlar om och den andra inte vet så mycket om saken. Eller jag trodde att kunskapen var större...att jag innan berättat som det var. Även om jag har gjort det så gick det inte in...personen hade redan bestämt sig för vad som skulle tyckas.

Jag blir fan besviken. Spelade ingen roll vad jag sa. Till slut kände jag mig så värdelös att jag kved fram orden.

Detta ska det tydligen snackas ut om, vilket e bra. Men det kommer inte ske för han kommer inte orka det idag, även om det var han som föreslog det igår. Det är silent treatment från han som kommer att gälla, vilket irriterar mig. Hans fucking jävla idé.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards