Alla inlägg den 8 januari 2009

Av cam - 8 januari 2009 22:08

Känner mig fruktansvärt lat. Inte gjort ett skit idag. Bara sovit. Men efter 7h UFC inatt så tyckte jag att jag kunde kosta på mig det. Jag har förresten lärt mig ett grepp som jag tydligen ska imponera med på fester. Fick inte så bra betyg på det...trots att jag fick öva på en försökskanin. Jag blev utskrattad.


Efter några dagar i Falun är jag tillbaka i exakt samma liv som jag hade innan lovet. Och precis allt vad  det innebar. Vet inte riktigt om jag tycker det är bra eller dåligt. Jag blir så trött bara.

Tack till vännerna som lyssnat på mig idag. Jag lyssnar på er även om det kanske inte verkar så.


Blev lite singstar igår. Jag suger på det. Så världelös är jag. Då var det bättre att sedan spendera lite tid med update och meningslöst snack i studentrummet.

Ovido - Quiz & Flashcards