Alla inlägg under januari 2009

Av cam - 26 januari 2009 15:02

Säg till om jag stör,

sa han när han steg in,

så går jag med detsamma.


Du inte bara stör,

svarade jag,

du rubbar hela min existens.

Välkommen.

Av cam - 25 januari 2009 11:03

Shit vad jag har drömt inatt.

Om konstigt folk.

Drömde att jag var tvungen att göra slut med han den där för typ ett år sen IGEN. En jävligt ångestladdad dröm.

Plus att jag drömt om massa annat folk. Trots att jag somnade i relativ bra tid igår så är jag inte utvilad direkt.


Snart ska det sättas igång med plugget. Har tyvärr alldeles för mycket att göra. Jag har hellre ångest i drömmar än i real life. Jag ska nu skriva en uppgift som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Vet inte om det funkar att flumma heller.


Av cam - 25 januari 2009 00:49

jag kan ta att du hatar mig. men inte anledningen till att du hatar mig.

Av cam - 23 januari 2009 09:09

Var nog lite drama queen igår när jag skrev inser jag. Det är inte riktigt så. Men var längesen jag hade lite drama så det var väl därför jag var tvungen att skapa det antar jag. Well.


Seminarium idag. Som inte rör oss. Vi ska bara sitta där och lyssna. Så gött. Men har en känsla av att det kommer vara värdelöst.


Hockey ikväll...sedan sova hos moster för en lördag fylld med mer hockey. Sedan hem till Falun på förfest. Dock vet jag inte om jag ska med ut på krogen eller bara vara med innan.


Nej nu ska jag städa ihop lite och dra till skolan!

Av cam - 22 januari 2009 12:00

Av cam - 22 januari 2009 11:49

Ett sms från min Stockholmsvän inatt fick mig att inleda min morgon med ett skratt. Nog kan det vara så. Men om vi nu vet hur det funkar...hur kan det då komma sig att vi hamnar i de där groparna gång på gång? Jag tvivlar absolut inte på att det är som du skrev...boost på hög nivå men fan, så får det vara.

Måste iallafall tacka dig för att du förstod hur jag kände..genom att jag bara sa ett ord, eller om jag ens sa det. Utan att det behövde bli en stor grej.


Har avslutat ett samtal med Sara. Och du...du behöver inte känna att det bara pratades om en sak. Hur många gånger har jag inte gjort samma sak?


Av cam - 21 januari 2009 21:28

Var nyss med Emil till Hemköp för att denna kväll skulle få lite spänning. Vet inte om det blev så spännande.

En kille stirrade jättemycket på oss. Vet inte om han var gay eller straight. Ingen av oss kände honom eller har någonsin sett honom. Jag hoppas att han var straight och spanade in mig för han var het.

Ska lägga mig ikväll och intala mig själv att han spanade in mig. Egoboosta mig lite, mohahaha.

Av cam - 21 januari 2009 20:26

Okej jag kunde inte slänga några skor. Så nu är jag klar med mitt rensande av saker som ska till Myrorna.


Blev ingen solning idag... Limp kom och somnade på min soffa. Vilket också gjorde mig trött. Så det blev inget plugg heller. När han väl vaknat blev det en tur till Maxi istället.


Igår när jag låg i sängen hade jag en obehagskänsla. Sjukt irriterande att inte komma på vad den beror på. När jag väl kom på det skrev jag av mig lite till Hanna. Hanna vännen...jag känner precis detsamma. Hur blev det så här? Det var ju inte så det skulle bli.

En sak är säkert..vill inte ha det ikväll igen.


Vet att det bara är onsdag.. Men lördag gnager redan. I valet och kvalet. Jag vet inte hur jag ska göra. Att väga för och emot hjälper inte denna gång tror jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards