Alla inlägg under mars 2010

Av cam - 26 mars 2010 10:52

Jag har aldrig någonson varit så mycket på sjukan som nu efter min bekantskap med Nya Therese. Detsamma gäller henne. Nu undrar jag om vi kanske inte är bra för varandra?

Av cam - 25 mars 2010 14:57

Idag har jag omvärderat saker och ting. Det är bara jag som kan påverka, det är ingen som kommer göra det åt mig.

Av cam - 10 mars 2010 09:37

Varning för klag och massa negativt skit.


Okej...jag har en befarad tennisarm. Nej det är inte farligt, det är inte cancer eller något. Men....faaan vad ont det gör. Och mitt, vad jag kallar det, PLU-finger är satans uppsvullet. Jag är 26 år och har kanske tennisarm. Vad är detta liksom? Kommer man ha det hela livet ut eller går det att rehabilitera? Jag har googlat men fattar inte sånt där. Nu väntar jag på läkartid.


Lite annat nu då. Ikväll blir det Leksand och det jag hoppas blir den avgörande matchen för Ludvika och att de tar steget upp i div 2. Ska få med mig Therese är tanken.


I övrigt blev jag igår star strucked då jag såg två fd Leksandsspelare på Telia i Falun. Jag är en sådan tönt.

bah

Av cam - 9 mars 2010 22:04

Dazed and confused. Det är jag det. Vill att det ska bli morgon så jag får lite klarhet i saker och ting.


Nu ska jag ge Cougar town en chans. Jag känner mig hemma i rollen som äldre kvinna (?) som gillar lammkött.


Baj.

Av cam - 8 mars 2010 11:59

Ja jag packar! Love the sound of that! Sent ikväll är jag hemma i min lägenhet igen, och som jag har längtat. Helt stört. Tre hela dagar innan det är dags att åka till Ludvika igen. Ska spendera dessa dagar väldigt bra. Måste nog sitta på skolan hela veckan. Imorgonkväll: Bio. På onsdag: Hockey. Torsdagkväll får gå åt att kolla ifatt på lite serier. Jag älskar mina föräldrar för att de skaffat bredband. Äntligen. Dock är det mobilt och jag får panik på det. Det bara hackar osv. Vilket betyder att jag har två veckor av serier att kolla ikapp. Gött att komma hem till mig och slippa mobilt. Aj aj aj.


Nu blir det lunch på stan sedan hem till moster och fika innan jobbet kallar. 21.16 börjar färden mot Falun. Jag tror att jag är gladast.

Av cam - 4 mars 2010 22:46

Jag har hittat mitt nya favorit matprogram. Halv 8 hos mig har nu hamnat på en andra plats.

Första plats? Mauro och Pluras kök.


Tack för mig.

Nej

Av cam - 2 mars 2010 05:56

Nej det blev inget.

Jag tänker tillåta mig att vara ledsen i några dagar.

Ovido - Quiz & Flashcards