Alla inlägg den 15 januari 2009

Av cam - 15 januari 2009 22:36

Kvällen blev till slut väldigt bra. Jag har skrattat så tårarna rann...ensam i min lägenhet. Tack tack tack till skåningen. Det var inte hemskt, sjukt kul var det däremot. Det är bra att bjuda på sig själv, sen att det är på face är en annan sak. Jag hade dött, men kul när det handlar om andra. TACK igen. Nu kan jag sussa bra.


Är inne i en South park period. Har ju sett alla men spela rulle.


Imorgon har jag massa projekt framför mig. Bl.a lägenheten som vanligt. Det är mitt liv det. Men nu ska det tas tag i sakerna! Yes yes.


Nu signar en mycket mycket underhållen Camilla ut.

Av cam - 15 januari 2009 18:44

Men satans helvetes jävla kukhål.

Tack mamma för att du finns i sådana här lägen.

Min helgkänsla har försvunnit. Och jag har definitivt ingen fredagsfeeling. Detta får bli ett neg inlägg.

Jag orkar inte. Jag gör seriöst inte det.

Nu hoppas jag bara att Pern ringer mig snart så jag får ta en promme. Luft är det jag behöver. Som fan. Luft och ett samtal med henne.

Varför förvärra saker liksom. Bah!


Haj

Av cam - 15 januari 2009 16:12

...apropå inget ungefär. Jag och min Stockholmsvän pratade om bröllop igår. Jag tror att jag aldrig kommer gifta mig, av någon anledning. Hon däremot är hundra på att hon kommer göra det. Beror det på att hon har förhållande som hon tänker så? Iofs har de inte varit tillsammans länge och går absolut inte i sådana planer. Min ursäkt till att inte tror att jag kommer gifta mig är dock att jag är singel...det är så långt bort. Okej askass ursäkt men jag vet inte.. äää glöm att jag började skriva något. Jag säger absolut inte att de som är i förhållande vill och tänker på att gifta sig. Det var bara meningslöst svammel..som var totalt klart igår när vi snackade om det, men inte nu när jag skulle skriva.


Känner mig pressad som fan. Redan. Det var ju inte så här det skulle vara.


Då var man ledig till tisdagmorgon! Sinnes. Jag har så mycket fritid! Lycka.

På väg hem på bussen frågade jag Angelica om jag vågade lyssna på Tough alliance för att fördriva tiden. Svaret blev: "Nej för fan gör inte det, din lever kommer skrika efter vin." Det är sant. När jag lyssnar på TTA blir jag på världens bästa humör och vill skaka rumpa med ett glas vin i handen.

Angelica...kan upplysa dig om att jag lyssnade på TTA. Drog upp min sjal till ögonen så  jag kunde sitta och mima till musiken utan att folk trodde jag var skum.


Pratar med min älskade Karro på msn för första gången sedan hon kom ner till Hongkong. Det är tomt utan Karro...hon var alltid den som var vaken kl 8 på morgonen när man går till bussen och man kunde ringa. Man visste att hon skulle svara. Till er övriga som är kvar hemma...skärp er så jag har någon att prata med på morgonen. Gå upp i tid.


Och förresten. Tentan gick vägen. Imorse trodde jag att jag skulle kräkas. Men det gick fiint och nu behöver jag inte tänka på skolan mer på ett tag. Jag tar ledigt nu. Jag tar helg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards