Alla inlägg under januari 2009

Av cam - 31 januari 2009 20:06

Av cam - 31 januari 2009 09:09

Snart är det dags att möta Angelica på nere på stan. Känner mig mer knäckt idag än tidigare under hela veckan. Sov fruktansvärt dåligt inatt, bara legat och snorat. Så nu svider mina ögon, jesus.

Sorry Angelica, men jag kommer se ut som ett roadkill idag.


Men kom igen och överraska mig då!

Av cam - 30 januari 2009 19:46

Plugget går riktigt bra nu, har kommit en bra bit och det känns gött. Ska därför unna mig god mat och fira att jag kan äta.


Kom på vad jag gillade med denna lilla sjuka....jag har fått druckit hur mycket kolsyredrycker som helst. Får jag väl annars också...men men.

Av cam - 30 januari 2009 17:24

Okej nu har jag blivit rastlös. Något så grymt.

Vet inte om febern gått ner. Förkylningen blir värre men det spelar inte så stor roll, man kan göra saker ändå.

Det tråkiga är att det inte finns folk att göra något med.


Så det blir möjligtvis lite plugg och film. Bättre än inget.


Håller tummarna för min stockholmsvän som är på arbetsintervju just nu, utsållning.

Av cam - 30 januari 2009 10:10

Tänker inte klaga (speciellt mycket) över att jag är sjuk. Magen är bättre tror jag. Har dock en skum huvudvärk och fruktansvärt ont i ögonen. Plus att jag börjar bli förkyld nu. Ja ja.


Filmen igår då.... Måste säga att jag ändrade mig lite. Jag slutade skratta. Den blev väldigt fin på ett sätt. Gripande. Och självklart kom tårarna sen.


Ska försöka få något gjort idag. Plugg och plocka lite i min sjuklägenhet. Trots att kroppen inte orkar och vill ligga. Två alvedon på det här och sen är jag fit for fight.


Nu blir det sängen igen.Fryser Brr.

Av cam - 29 januari 2009 23:16

Kan allt/alla sluta vara så förutsägbart hela tiden?

Av cam - 29 januari 2009 22:31

Har bestämt mig för att bli frisk till lördag. till 09.59 för att vara exakt. Då ska jag ha frukostdejt med Angelica.


Just nu kollar jag på Lars and the real girl.

Måste säga att jag inte vet vad jag tycker so far. Inte sett så mycket än. Ibland skrattar jag. Och ibland tycker jag bara synd om han och det är tragiskt.


Ska fortsätta kolla nu.

haj

Av cam - 29 januari 2009 15:55

Idag har det varit jag och hinken. Jag hade glömt hur vidrigt det är att ha magsjuka. Yak. Och nu har även febern infunnit sig.


Sovit till och från idag.

Kollade på The Strangers och trodde det skulle bli min död. Nej, den var inte BRA, det brukar inte såna filmer vara, men den var sjukt obehaglig. Vågade knappt titta på hela tiden, såg en cm av skärmen.

Sedan bestämde jag mig för att titta på Desperate. Jag har gråtit så jag ser helt förstörd ut. Kan inte skylla på PMS heller. Men jag grät som fan, fanns inget slut.


Nu blir det ytterligare en film för mig och hinken.

Ovido - Quiz & Flashcards