Alla inlägg under november 2008

Av cam - 30 november 2008 22:28

Mycket trevlig eftermiddag med Malin på stan. Fika på Vi Tre. Det bjöds även på glögg och ädelostbollar. Jag var i himlen! Humöret var på topp och vi skrattade oss igenom julskyltningen tack vare dåliga skämt.

Kondom roulette. Det kan ju vara ett kul litet expriment för att spica till sexlivet.

Av cam - 30 november 2008 13:30

...jag har fått en ny vän.

Av cam - 30 november 2008 11:03

Gårdagen var inte av denna värld. Adventsstäd var det som stod på schemat. Städade och det gick bra. Gick ner på stan för att shoppa lite ljus och så...det gick till överdrift kan jag säga. Big time. Spenderade hur mycket pengar som helst. När jag kom hem började problemen, allt gick åt helvete och blev inte som jag tänkt mig. Skulle göra en mjukpepparkaka till min och Limpans myskväll (vi var ju tvungna att ha något till glöggen). Den blev katta! Men donkenbesöket var braaa iaf. Limpan jag är så jäkla bruuuun!

Nej hädanefter ska jag hålla mig till sådant som jag är BRA på att göra en lördagkväll - festa! Aldrig mer sitta hemma en lördag.

Somnade inte förrän 4 imorse. Vet inte om det berodde på att saker och ting reddes ut, hmm hah. Men är rätt lugn med det där, har inte fått mig att tro annat heller.

Eller så berodde det på att jag kollade på en 5 timmar lång dokumentär som jag inte kunde sluta titta på.

När något som sånt här händer så har jag alltid problem att sova, eller jag drömmer iallafall väldigt mycket. Jobbiga saker.Inatt var väl fucking exet med igen. SURPRISE.

Tror dock att norrmannen har en radar på mig. En stund efter att saker och ting retts ut så får jag ett mess av honom. Humöret vände. Tack <3


Idag är det julskyltning på stan. Jag och Malin ska gå och kika lite och sedan ta en fika. Ska bli riktigt najs. Var så längesen jag träffade henne och nu har hon ju flyttat till Falun och allt.

Av cam - 25 november 2008 12:15

Det som göms i snö kommer upp i tö....

Av cam - 25 november 2008 10:19

Har en så sjukt dålig dag idag. Eller gårdagen var likadan. Känns som att hela veckan kommer bli så här. Är så less less less. Jag vill inte göra något. Känns som att jag kommit in i en försenad höstdepp. Eller så håller jag på att bli sjuk, don´t know. Jag vill bara ligga och inte göra något alls. Vet att jag borde ta tag i mig själv och göra något, hålla mig sysselsatt...för det blir inte bättre av att bara ligga. Men ska ligga i en timme till, sedan ska jag göra något. Innan det är dags att dra sig till jobbet. Suck. Vill inte.

Har gett upp skolan förtillället. Inte bra. Inte bra någonstans. Jag väntar bara på att få lite energi.

Sömnen är dålig fortfarande... Om den skulle fixa sig så tror jag att mycket annat skulle fixa sig.

Av cam - 24 november 2008 09:13

Så sjukt opepp idag. Trött och frusen. Har snöat ute. Det är inte det som gör mig opepp för det är dags nu med lite snö.


Var tvungen att få lite hjälp att sova igår och det var längesen men det var något som gjorde det svårt igår. Oro, ångest och tankar. Hoppas på en bättre natt ikväll.


Skola och jobb idag. Imorgon har vi ingen skola men jag har jobb, borde ju vara i skolan och göra kartor egentligen men tror att jag sitter hemma tills det är dags att dra till jobbet och plugga till tentan.


Nu, ta bort nagellack.

Av cam - 23 november 2008 21:21

Nu har päronen åkt hem. Och nya gardiner har jag fått. Så fina så. Det tog lite mer än två år innan fick jag för mig att byta. Allt mitt julpynt har fraktats från Ludvika till Falun. Så denna vecka blir det julstädning lite då och då och pynt i helgen.


Jag tror att jag har tenta denna vecka...hmm borde kanske kolla upp det.


Ser på "Sanningens ögonblick". Förstår helt ärligt inte varför jag tittar på det. Ett skitprogram är vad det är.

Nej nu blir det sängen och film istället.

Baj.

Av cam - 23 november 2008 13:41

Gårdagen var surreal.

Tomma ord. Inget jag har något för.

Mycket snack och liten verkstad. Samma sak där.


Nu vecka imorgon. Och JA. Jag har ångest över skumma saker. Ja, jag har ångest redan på fredagen inför jobb på måndag. Vilket betyder nu att den har vuxit sig enormt. Plus att detta är veckan då jag verkligen måste ta tag i den där fucking jävla uppgift två. Jag är så less just nu.


Snart kommer iallafall mina föräldrar upp med mina julsaker. De kommer få en chock när de ser min lägenhet. Tro att deras dotter helt slutat att bry sig. Jag vill ha ett helvete kring mig...eller något.


Ber om ursäkt för att jag slängde täcket på golvet. Anade inte vad det skulle innebära.



Ovido - Quiz & Flashcards