Alla inlägg under december 2008

Av cam - 19 december 2008 12:37

Jag har bara blivit lite nostalgisk. There´s nothing more to it.

Vackert är det ialalfall. Enjoy

Av cam - 19 december 2008 12:35

Insåg igår hur längesen det var jag lyssnade på B-sidor.

Gårdagskvällen ägnades åt att lyssna på den.

Kände att jag var sjuk och lyssnade på dessa. Jag mådde bra då

Av cam - 19 december 2008 12:17

Läste ett inlägg som jag skrivit för ett år sen. Jag och Sara hade då myntat ett motto som skulle gälla för en kommande utgång: "Inget sex. Inget knark. Inget tjejhångel." Sitter och tänker min hjärna trött... va fasen menade vi?

Knark....måste vara mr Vic va? Sex... mr Anal? Men tjejhångel....har för mig att det kan gälla mig...fast har svårt att tro det också. Eller jag vet inte. Ett skämt kanske? Alltså Sara jag blir knäpp, remind me. Eller la vi till det för att det skulle låta lattjo? Skulle inte förvåna mig...vi är sådana töntar.

Av cam - 19 december 2008 11:53

Okej jag måste erkänna att jag har en hatkärlek till att vara sjuk.

Det är sjukt drygt att känna sig helt slut efter att bara gått från sängen till toan. Samtidigt gillar jag att överdriva lite när jag pratar med folk så de tycker synd om mig. Pratade med mamma för en stund sen och bad henne ringa ett samtal åt mig, som jag egentligen borde göra, eftersom att jag är så sjuuuk. Jag gör mig ämligare än vad jag är. Okej känner mig kass men lite sympati tycker jag att jag är värd.

En kram vill jag ha. Eller en....ge mig hundra. Så blir jag att må bra.

Får krama mamma och pappa lite. Och sedan kommer vännerna. Vet att jag har lovat ta tag i trådarna gällande storfik. Men jag är så busy hela tiden, harkel harkel. Okej dagens lögn. Förvänta er ett massutskick på Fejjan girls, eller så skriver jag på väggen till det utmärkta eventet som frk Olsson fixat.


Packa....suck. Har packat lite. Men va fan ska jag ha med mig hem? Vilka kläder behöver jag? Har en känsla av att jag kommer gå hemma i byn och sunka runt i mina mysisar. I like. Då behövs inte så mycket andra kläder. Okej nu ska man komma hem och ingen kisse är hemma. Tomt. De har iallafall tagit bort alla hans saker så de behöver jag inte se. Matskål, filt, kattlådan...you name it.



Av cam - 19 december 2008 10:08

Så klart... Jag blir sjuk första dagen på lovet. Feber och förkyld. Ja ja..

Hem till byn idag. Drar vid kl 18 och har en del att göra innan det men istället ligger jag. Vill hem och äta mammas mat, göttans.

Mycket att göra nu när jag kommer hem.

Fika med mina darlings, göra julgodis, kalas, och sedan kryssen. Okej Carro, jag ska fan bli frisk till kryssningen. Sitter och filar på vår to-do-list nu. Överst på listan står givetvis STRIPPKLUBB.


Nu lite tjöt i fonen med miss Miserabel.

Av cam - 18 december 2008 18:21

Tog avsked från Falun igår. Har tidigare tyckt att det ska bli så skönt att komma hem och få andas lite...träffa vännerna. Men efter igår så känner jag inte riktigt så. Var sjukt trevligt. Och jag var på topp. Det bästa humöret på länge. Gillar mitt Falufolk.

Låten gjorde min kväll och mitt humör. Den går inte att tjatas ut.


Igår var det som sagt avsked. Avsked som slutade med buller och bång på flera sätt än ett. Kontroll.


Sara...det funkade att dricka bort obehagskänslan hehe. Får väl la se när den kommer tillbaka.


Av cam - 17 december 2008 11:14

Har en obehagskänsla i kroppen som jag inte vet vart den kommer ifrån. Kan bero på sjukan som jag känner är på väg. Eller har iallafall halsont. Inte så farligt det.

Kan bero på att det snart är dags att åka hem...men det längtar jag till...lite. Inte lika mycket nu som för en vecka sen.

Obehagskänslan ska dock försvinna ikväll med hjälp av lite alkohol. Blir fint det.

Nu har jag pluggat ett tag så nu är det dags för en paus...och städa. Pump up the volume och jag ska vara effektiv.

Av cam - 16 december 2008 21:46

Vet att det är dugga på torsdag....men lite avskedsfest så där dagen innan har ingen dött av. Möjligtvis att någon kuggat...hmm.

Men imorgon är det förferre på Åsgatan som gäller för att sedan dra till kära kära Slitage. Märk ironin. Men studenter kommer in gratis så det funkar.


Mår inte så bra...detta konstanta illamående börjar bli jobbigt.


najti najt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards