Alla inlägg under oktober 2008

Av cam - 1 oktober 2008 08:27

Sitter här i min morgonrock..nyduschad.

Det är så konstigt, för igår när jag kom hem från jobbet så hade jag noll ångest för idag. Kändes okej att gå till skolan. Kändes okej att gå till jobbet. Me imorse när jag vaknade så infann sig ångesten. Alla dessa jävla måsten. Nu ska man till skolan och stirra i GIS boken igen.


Jobbet.....funderar på att säga upp mig. Det är inte det att jag inte trivs, för det gör jag. Utan det är det att som det är nu så funkar det inte. Jag säger att jag måste jobba mindre men ändå när jag får schemat så är det mycket. Och mycket OB. Låter kanske inte som något stort problem men jag tänker på det konstant, för jag orkar inte med något mer krångel med CSN.


Fattar inte vad det är med mig och celebrity hook ups i mina drömmar. Förra veckan hookade jag med Bruce Willis och inatt med Fredrik Wikingsson.



Ovido - Quiz & Flashcards