Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av cam - 11 oktober 2008 17:29

Okej möjlig utgång ikväll. Var rätt pepp när jag gick på stan idag. Även om att gå in systemet var ett misstag. Höll på att kräkas av tanken på alkohol. Var inte sugen på något. Vitt vin var inte att tänka på med tanke på torsdagens fylla. Saras favorit Sparkling strawberry fick det bli. Lite kolsyrat.


Fikade på stan idag. En kladdkaka fick det bli. En kladdkaka kan aldrig gå fel tänkte jag. Men det gjorde det idag. Mådde illa som fan efteråt. Var nog därför jag vandrade runt på systemet i en halvtimme och inte kunde bestämma mig för vad jag skulle köpa.


En update om Glidarn. Messade till han. Fortsatte ljuga. Eller skrev att det inte blev någon GBG-resa ändå (aldrig att jag skulle erkänna att det var något jag bara ljög ihop på fyllan för han). Men...då kom ju givetvis inte meddelandet fram. 5½ timme sen jag skickade. Fortfarande ingen rapport. Lite rädd för att jag skall få svar ikväll när jag har druckit och skriva något dumt. Jag känner mig själv haha. Eller bara inte nöja mig med att skicka ett mess.

Av cam - 11 oktober 2008 09:58

Jag lär mig aldrig. I torsdags fyllemessade jag GIVETVIS. Hade lovat mig att jag inte skulle göra det. Men jo då. Visst då. Och så blev det till Glidarn av alla människor, kanske blev det han för att han inte är i närheten.

Sedan har vi ju den lilla saken att jag ljuger på fyllan. Även så i torsdags. Drog till med en lögn för han. Vilket resulterade i att han har ringt mig 8 gånger inatt. Jag svarade inte. Visste inte vad jag skulle säga eftersom att jag ljugit...såååå. Får dra iväg ett fint litet mess idag. Jag är pucko iallafall. Förstår inte varför jag säger vissa saker. Som jag varken kan hålla eller är sanna.

Ovido - Quiz & Flashcards