Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av cam - 13 oktober 2008 19:02

Den här dagen blev faktiskt riktigt bra!

Började på min analys och skrev klart den. Om den är så bra vet jag inte, jag blajjade på en del.

Sedan var det möte på jobbet. Var en del jobbigt men jag tror, och hoppas, att det löst sig med jobbet. Vi pratade om att de skulle sätta mig på 10 h/veckan och då bara två vardagskvällar i FF. Fick välja själv vilka dagar och jag valde måndag, tisdag. Jag hoppas att det funkar att göra så. Det vore asbra. Okej det blir inte så mycket pengar. Men 40 h/månaden är ändå 40 h/månaden. Alltid lite extra pengar.

Mötet iaf...man blev bedömd på en massa punkter som tex. kamratskap, flexibilitet, attityd, kundbemötade. 1-3 kunde man få. Kändes som att man blev granskad under lupp på minsta lilla sak, men kom till slut igenom det.


Nu känns faktiskt ALLT lättare. Vet att jag kommer att få äta upp det på onsdag när jag ska börja med Övning 2. Men skit samma, tänker njuta av detta så länge det varar.


Plus att min närmaste chef hade fixat bort min tid för imorgon. Även det bidrog till att det känns lättare.


Nej lite huvudvärkstablett på det här och sedan soffhäng. Jag älskar att ha en kväll ledig! (förhoppningsvis får jag mååånga sådana framöver)

Av cam - 13 oktober 2008 08:30

Känns faktiskt som en helt okej morgon. Var helt död när klockan ringde. Blev lite sent inatt då jag satt och spelade frågesport med systrarna Edström en bit in på natten. Men nu känns det ändå helt okej. Vanliga morgonrutinen: äta frukost och lyssna på P3 och morgonpasset.


Vet att jag har en tuff dag idag. Lyckades aldrig förmå mig att börja skriva analysen igår *skämsgubbe x 10*. Så jag MÅSTE göra den idag. Men det tror jag faktiskt ska gå bra. Har dock lite ångest över dagen, vet inte varför men känner mig typ nervös. Hmm.

Tror inte att det beror på mitt jobbmöte eller även fast man kanske skulle kunna tro det. Jag vet ju vad jag måste säga... Är rädd för att jag kommer mesa ur och gå med på något jag inte vill (verkar ju vara min melodi den senaste tiden, hah). Fast den här gången måste jag få dem att verkligen FÖRSTÅ vad det är jag menar. Och inte bara som alla andra gånger: de säger att de förstår och ska göra situationen annorlunda, sedan märker jag att det inte blir någon skillnad.


Ångesten från igår har försvunnit. Vet fortfarande inte varför jag inte kunde säga nej. Men vet också att jag inte kan ändra på det. SÅPP!

Ovido - Quiz & Flashcards