Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av cam - 14 oktober 2008 17:43

Kom hem idag efter skolan och kände att jag verkligen måste ta tag i min disk som är sedan i fredags (inklusive festdisk). Satt på musik, ställde mig och diskade samtidigt som jag för full hals sjöng till "Simple man". Efteråt upplevde jag samma känsla som jag brukar göra när jag haft storstädning, så jäkla nöjd. Som jag gjort världens insats.  


Vad är det med folk i min närhet? Under ett och samma dygn igår vann tre av mina vänner pengar.

Tom. riktigt mycket pengar. Det var skraplotter och poker.

Kanske jag också borde försöka vinna något? Typ rida på min närhets grymma flow. Kanske smittar av sig på mig, who knows.


Ikväll kanske det blir lite innebandy med pojkarna. Emil ska spela men får iallafall hänga lite med Limpan isf. Vi har inte riktigt pratat på veckor känns det som. Vi har gått om varandra. Så om jag hänger med på innebandyn har vi some cathing up to do. Behöver lite Limpan-talk.


Ibland kan jag känna att mysfaktorn är HÖG på mig. Som nu, när jag gjort lyxtoast (mozarella, färsk basilika, pesto, soltorkadtomat och ruccola), dricker te och ser på tv. Det är sådana tillfällen som jag verkligen gillar mig själv och mitt sällskap.

Av cam - 14 oktober 2008 08:22

Idag var det jobbigt att kliva upp. Men nu sitter jag här och äter min macka uder filten. Är trött som få. Emil ringde mig nyss, vet inte om jag uppfattade hälften av det han sa.


Jag var ju totalsnurrig igår.. Det är inte imorgon utan idag som vi ska börja med övning 2. Well , give me...jag är beredd. Tror att det är lite bättre nu än förra veckan så nu kör vi.


Köpa nytt busskort idag....pengar att lägga ut. Jag börjar ångra att jag betalade så mycket räkningar denna månad. Borde fattat att det skulle slå tillbaka. Har inte alls mycket pengar kvar. Hmm.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards