Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av cam - 8 oktober 2008 15:14

Jag blir så arg på mig själv. Eftersom att jag och Elin uppenbarligen är lika dumma när det gäller det här (no offense Elin men du fattar vad jag menar). Vi har suttit och gjort extraarbete i över en timme. Som vi inte ens behöver göra. Känns piss. Men vad gör man. Vi kanske lärde oss något på kuppen. Eller inte.


Jag måste ha bestämt mig till måndag... Och jag vet inte alls hur jag ska göra. Jag vet att jag inte klarar av detta längre men samtidigt är det gött med pengar. Men fitta..det går inte. Jag känner inte igen mig själv längre.

Plus att det är så mycket annat. Saker. Känns som att jag är helt clueless. Nej, nu ska jag sluta älta. Låta det vara. Kan påverka men frågan är om jag orkar?


Plus att jag vill dricka vin. Var längesen jag kände mig så extremt sugen. Eller i ett sådant stort behov att göra det. Vill sitta med mina vänner hemifrån och snacka uppbrott, minnen och you name it. Vi och massa vin. Men det händer aldrig. Vi ses en gång per år, i och med att alla flyttat. Det är runt jul. Då har vi storfik hela gänget och går igenom vad som hänt på ett år. Tror jag skulle behöva dom just nu. Det känns så.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards