Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av cam - 12 oktober 2008 18:00

1) Ställ in musikspelaren på shuffle - Blanda
2) Tryck framåt efter varje fråga
3) Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)
FUSKA INTE!!!


1. Hur mår du idag?  Clocks


2. Hur kommer dagen (idag) vara/vart?  Greensleves


3. Vad var det första du tänkte när du vaknade? Nobody said it was easy (vet att det inte titlen men den heter så på min lista iaf)


4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar idag? Walk this way 


5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?  Oh how wrong


6. Hur är det med kärleken?  How can I tell you


7. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär?  If only a lifetime


8. Hur mår dina vänner?  Vaesterbron (nej alla är inte självmordsbenägna)


9. Tycker dina vänner om dig? There´s a light that never goes out


10. Hur ser folk dig som?  Red shoes


12. Är du bra i sängen?  Live forever


13. Har nån sexfantasier om dig?  Sick man


14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?  Handle me


15. Hur kommer du att dö?  I have a dream


16. Vad skulle du heta i framtiden?  Take a shower!


17. Vilken är din oturs låt?  Stuck in the middle with you


18. Tur låt?  Ice water


19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest? I hate everyone


20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?  Explosions


21. Hur är ditt liv?  You really got me


22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar?  Leave me alone


23. Vad ska ditt första barn heta?  Leaving on a jetplane


24. Hur kommer ditt liv att bli?  Polar opposites


25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?  Du hade tid

Av cam - 12 oktober 2008 17:53

Vem..

Saknar du: Mina vänner hemifrån 

Vill du döda

Rörde dig sist: N

Slog du sist: Johan

Kramade du senast: N

Kysste du senast: N

Skrev du till sist: Mamma

Vill du vara som: ?

Sårade dig sist: En vän 

Vill du bli galet full med: De som vill bli fulla med mig

Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma

Fick du sms från senast: Mamma

Ringde dig senast: Emil

Ska du gifta dig med: Ska jag det? 

Får dig att skratta: De som har humor

Denna var riktigt tråkig

Av cam - 12 oktober 2008 17:29

Hittade denna på en random blogg. Ännu något meningslöst att fördriva tiden med.


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Sluta då kommer jag o nitar
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha precis så vi får kontakt
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Äh. Jodå. Framåt iaf.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag stannar i Borlänge för jag börjar bli sjuk tror jag. Känns dumt att riskera något :S5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Aha då förstår jag. Oj de var oväntat. Hehe. Nä ska nog försöka lägga mig nu. 
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja jag med dog. Mor kom hem. Åh trevligt
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Release me...intressant
8. Vad vill du höra mest av allt?
Haha jag med...tur Patrik inte e hemma
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Aaa jag tycker han e okej
10. Din romantiska replik?
Va braaaa
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Mår inge bra. Ligger och vilar
Av cam - 12 oktober 2008 15:18

Sitter och kollar på reprisen av Stjärnor på is. Måste säga att jag inte förstår vad som är så kul med det. Kan faktiskt förstå Let´s Dance lite mer. Totalt ointressant. Iallafall för min del. Jag tror att intresset för det programmet kommer minska rätt snabbt.

Totalt meningslöst inlägg, jag vet. Men tror att jag försöker förtänga det faktum att jag måste fortsätta på min analys av övning 1 genom att göra meningslösa saker. Som detta inlägg. Som att uppdatera mig på Grey´s anatomy, som jag egentligen tröttnat på för längesen.

Av cam - 12 oktober 2008 11:12

har suttit ett tag och tänkt på hur jag ska skriva dagens inlägg utan att blotta mig själv alltför mycket. Insett att det går nog inte. So here we go.

Utgången igår var okej, jag var segstartad som fan, vilket gjorde att hela min kväll blev seg. Räddningen blev dock att vi gick ut sent, hade aldrig pallat att vara ute länge på krogen igår.

N från i somras hörde av sig. Av någon anledning kände jag inte att jag kunde säga "nej, du får inte sova hos mig". Trots att jag inte ville att han skulle det. Ville verkligen verkligen inte det. Det där är ett avslutat kapitel. Han betedde sig svinigt. Jag trodde ett tag att jag gillade honom, och visst det kanske jag gjorde.  Men efter det som varit känner jag att jag absolut inte gillar honom. Inte nånstans. Har inget direkt svar på varför jag lät honom sova här. Denna gång handlade det inte ens om att jag ville ha närhet. För jag behövde det inte just då. Och inte av han.


Mitt i allt detta messade jag ju självklart Glidarn och undrade vart han var när man behövde honom typ. Ingen rapport nu heller. Min förhoppning är ju nu att det ska ta så lång tid innan han får messet att tiden går ut och det inte kommer fram.  

Ovido - Quiz & Flashcards