Alla inlägg under oktober 2008

.

Av cam - 24 oktober 2008 11:48

I must admit that I
Been feeling so alone
It's what I am
It's what I’ve been, what I’ve become

Av cam - 22 oktober 2008 16:33

Aaa..... Blev inget jobb idag, kom dit men stod inte med på schemat. Solen sken och jag blev jättepepp. Mitt sug på vin tog överhanden och jag var tvungen att göra ett besök på systemet. Jag blir alltid så glad över att gå på systemet. Ett lugn kommer över mig och jag ler. Känner mig förväntansfull. Vet att jag ska få göra något kul.

Okej ikväll kanske det blir att dricka lite vin själv. Men håller på och övertalar Hanna att komma hit. Var längesen vi hade myskväll med tv och vin. Känns som att vi inte hunnit snacka med varann på riktigt sedan skolan började.

Hur det än blir... vin ska ner i min strupe ikväll!

Av cam - 22 oktober 2008 12:58

Jag är så sugen på vitt vin! Kan äntligen dricka det igen tror jag. Har haft ett uppehåll på två veckor, kraftansträgning... Ett uppehåll sedan den Kårkvällen då det kändes som att jag blivit alkoholförgiftad. Då jag mådde illa i 48 timmar. Då tanken på vitt vin lockade fram uppstötningar en vecka efter.

Ge mig!

Av cam - 22 oktober 2008 12:37

En ångest dag börjar närma sig.... Snart ett år sen. Den dagen var inte bra. Olycksdrabbad dag.

Kommer alltid förknippa den dagen med massa skit.

Jag blev förstörd. När jag inte trodde att det kunde bli värre så blev det just det.

Tankarna går till min älskade vän.

Av cam - 22 oktober 2008 12:23

När ska jag få plats?

Av cam - 22 oktober 2008 12:19

Snart dags.

Dagens Håkan-låt.


Av cam - 22 oktober 2008 11:24

Är inte van att vara ledig. Det är nästan tur att jag jobbar på kvällarna. Annars hade jag antagligen blivit galen. Jag sitter framför datorn helt paralyserad. VAD GÖR MAN NÄR MAN ÄR LEDIG? Jag är expert på att softa, eller var iallafall.... Nu verkar jag inte veta hur man gör längre. Som sagt, sitter här rastlös...paralyserad...ångestfylld.

?

Av cam - 21 oktober 2008 13:04

Glömde mobilen hemma idag. Katta. Åkte hem efter seminariet för att hämta den. Måste ha. Så nu sitter jag här, har käkat och ska snart sticka till jobbet.

Hade ingen bra morgon. Glömde ju som sagt den. Mitt in i seminariet tittar jag ner på mina fötter och ser att jag har blåa skor till en gul tunika. Well, inte sådan big deal. Men jag var så stressad imorse att jag inte tänkte på vad jag hade på mig.

Sen kan jag säga att det är tur att vi bara har ett seminarium kvar.... Fast det tar ju inte slut där. Vi ska gå med varandra ett tag till.


Övning 3. Kände mig som ett jävla pucko. Visst, jag skrev ner instruktioner men ändå. Fast det blir nog lättare när man kommer igång. Men just nu känns det bara blä.

Ovido - Quiz & Flashcards