Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av cam - 20 oktober 2008 22:16

Har haft en produktiv dag/kväll sen jag kom hem från skolan.

Diskat två gånger. Plockat kläder. Gjort tre matlådor. Ställt min nya byrå på plats. Vattnat. Tvättat.

Plus at jag bloggat för resten av månaden ungefär.


Angående mina matlådor. Kommer glömma lådan imorgon, påminn mig.


Men nu är det slut för idag.

hej

Av cam - 20 oktober 2008 20:42

Gaah... Färjan på Kanal 5 är så B.... Gamla dokusåpakändisar och skit. Jag dör.

Av cam - 20 oktober 2008 18:06

Det slog mig just att jag är 25 år. Satan. Vad har jag gjort liksom. Kommer typ bara ihåg de senaste 5 åren ungefär.

Snackade med en kompis häromdagen och kom fram till att det snart är 3 år sen det tog slut med Johan. Vad har jag gjort sen dess? Pluggat till viss del. Bytt stad. Försökt gått vidare med några, men har inte känts bra då det är jag som avslutat det med dom som det ändå blivit något med. Vad har han gjort? Pluggat till viss del. Bytt stad. Gått vidare med någon.

Nu sitter jag inte här och tycker synd om mig själv för att han gått vidare med någon och inte jag. Det har jag kommit förbi nu. För släppt honom..det har jag faktiskt gjort. Visst, han kommer alltid att betyda mängder för mig men han är bara ett minne nu. Skillnaden NU från när det tog slut och ett tag fram är att han inte längre bara är ett bra minne. Kan nu se de där sakerna som inte var så bra. Jag har slutat att glorifiera honom. Men jag har även insett hur jag själv var under den tiden. Och lovat mig själv att aldrig vara så igen. Vad tjänade jag på det? Det var ju en av orsakerna till att det tog slut, det gick inte att reparera hur mycket jag än försökte övertala honom.


Och som av en händelse lyssnar jag nu på en låt som heter just "Går vidare".

Av cam - 20 oktober 2008 17:25

Vad jag bryr mig om nu
Är att från samma säng
Lyssna till samma regn


Uppladdningen inför Håkan på lördag har börjat. Yay. Så här är dagens Håkan-låt.

Av cam - 20 oktober 2008 16:01

Borde känt det på mig med tanke på hur kass min analys blev. Så sjukt missnöjd. Förra analysen var jag ändå nöjd med. Men som Aja sa: "Man kan inte vara bäst jämt". Nej så sant..det är tröttsamt att ligga på toppen och se ner på andra hela tiden.

Iaf...

Kom till Falun (gjorde en längre resa med buss från Borlänge till Falun btw) så hoppade jag i stressen på fel buss. 701 Slätta Herrhagen. Slätta here I´am. Men hoppade av vid nästa busshållsplats så hann inte så långt.


Är det bara jag men visst är det pinsamt att inte stå stadigt på bussen? Ska förklara vad jag menar. Det är fullt på bussen. Man måste stå. Man vill inte stå och vingla fram och tillbaka. Så man spänner hela kroppen, trycker ner fötterna mot golvet och hoppas vid gud att man ska stå still hela resan och att bussen inte ska göra något crazy. Plus att man försöker dölja sina händer som bara blir vitare och vitare pga att hålla benhårt runt stången.

Det var min siutationen idag. Jag är en tönt.

Av cam - 20 oktober 2008 08:17

SÖKES: Någon som kan skänka en flaska balsam och en förpackning ljus till mig.


FINNES: En tacksam Cääm och en kram som tack.

Av cam - 20 oktober 2008 07:58

Sov för länge idag. Orkade inte gå upp. Jag som skulle vara i skolan vid den här tiden.

Lägenheten är så kall...plus att jag inbillar mig att det har snöat ute, det låter så. Därför har jag inte klivit upp ur sängen än. Ska köra ett ryck nu. Äta frukost och fixa lite innan jag ska dra.


Imorgon kommer Olle tillbaka, då blir det ännu bättre Elin!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards