Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av cam - 28 oktober 2008 08:17

Gick hem från jobbet tidigare igår mådde inget bra. Hem och lägga sig i sängen för att kolla på film,  "Pretty in Pink" blev det.


Drömde inatt att Håkan Hellström höll konsert utanför Mångatan. Plötsligt dök Nalle Knutsson upp, och Carro bondade med honom som fan. Hon stod och berättade historier om hur hon skrivit insändare i en tidning till Bert Karlsson och hur han hade svarat. Bla bla bla. Nalle var iaf imponerad av henne.


Paniken angående övning 3 har tagit överhanden..känns inte som att ja kommer få något all gjort idag.


Tror de håller och asfalterar om precis utanför mig fönster. De börjar strax före sju. Den där jävla traktorn står på HELA TIDEN och låter plus att ett irriterande blinkade orange ljus. Jag kliver alltid upp vid 8 och då har de precis slutat och tagit en paus. Men det spelar ingen roll, för då är jag redan störd i min sömn och förlorat en timmes god sömn. De har hållt på med detta i två veckor, är de inte klara snart?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards