Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av cam - 26 oktober 2008 17:18

Håkan igår. Jag var pepp. Började dagen med att färga håret, så viktigt var det. Sedan ner på stan för lite shopping. Köpte en blåsa till kvällen och lite andra saker som jag behövde.

Senare slöt Pern och Sara upp. Vilket äventyr det blev. Biljetter som var kvar i Ludvika som vi var tvugna att åka och hämta, poliser som höll på att ge oss böter och stress efter att hitta ett nummer till Golden. Tack Sara för att du introducerade mig för den där rullen.

Vi ljög för taxichaufförer och jag freakde typ ur då. Miss Perfect typ.

Magasinet och Håkan. Har sett han sju gånger nu och detta var fan den bästa gången. Mycket mer intimare än en festivalspelning. I liked it.

Krogen var också ett äventyr. Öl som hälldes ut över hela håret. En som slog i ryggen. Hem i regnet. Snack om jash, dvs åsnebarn. Efter lite googling på det hela visade det sig att folk även använder det som ett skälsord. Iaf åsnebarn. Typ "ditt jävlaförbannade åsnebarn". Oh, den tog!


Idag har jag och Pern sovit typ hela dagen. Sovit och ätit.

Har tänkt att jag ska göra matlåda för 4 dagar framöver. Frågan är om jag orkar...har redan tagit upp korv ur frysen så jag måste väl göra mat..snart.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards