Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av cam - 19 oktober 2008 20:52

Så har ytterligare en helg gått. En vit helg har det varit. Även om det finns de som inte tror mig haha. Jobbat hela helgen.

Gårdagen på jobbet va hektisk. När jag slutade och kom upp i omklädningsrummet sa Nadia till mig "Du är vit på näsan." Jaa...det var florsocker efter att jag sockrat wienerbröden som fan. Så jag har gått runt i FF i flera timmar med florsocker på näsan. Tror att jag var riktigt söt faktiskt.

Funderade på att gå ut igår. Men ekonomin satt stop för det. Fast det var riktigt skönt. Tessan hade rätt, imorse vaknade jag och kände mig jäkligt nöjd över mitt beslut ändå.

Mycket jobb denna vecka. Seminarium och börja på övning 3. Så himla skönt att kunna säga det. ÖVNING TRE!! Det är sista övningen i den här kursen. Då ska vi bl.a föra resedagbok, hur vi rör oss och i vilket färdmedel under en viss period. Mitt kommer bli: gång ner till östra hamngatan. Buss till Borlänge. Buss till Falun. Gång hem till mig. Enkelt och bra!


Nu ska jag plocka lite i lägenheten en kvart eller så, vill ju inte överanstränga mig. Sedan sängen. Ska åka till skolan till 8 imorgon tror jag, ska skriva klart min analys till övning 2. Vill vara klar när jag åker från skolan så jag får en ledig kväll, i och för sig har jag tvättstuga på kvällen...men det behövs. Mycket tvätt och mina jobbkläder är sjukt lortiga. Har känt mig so en tattare på jobbet de sista gångerna. Så skitig.


Baj

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards