Alla inlägg under april 2009

Bah

Av cam - 3 april 2009 11:29

Blir inte pepp idag. Inte någonstans. Försöker. Men icke.

Måste bli en ändring, för imorgon är det fest.

Pepp är det som gäller nu.

Av cam - 3 april 2009 08:52

Idag måste jag bestämma mig om jag ska gå på återträffen eller inte.

Orkar jag? Har hört från en kompis att det inte är några störmänniskor som ska gå. Låter lovande. Och...som det känns nu så kommer jag tacka ja.


Helg. Det känns okej. Har en konstig känsla bara.

Av cam - 2 april 2009 23:15

Varför envisades jag med att på mig ett par nya skor idag?

Det gick bra ner till bussen. Sedan var det outhärdligt. Det gjorde så ont.

Detta resulterade i att jag satt ner hela matchen, i bara strumpor, med en nästintill sprickfärdig blåsa och kunde inte gå.


Matchen då.. Den gick åt helvete.

Men tack vare den anabolapumpade Black army killen bredvid mig har jag lärt mig ord och ramsor man kan använda på en hockeymatch.

Ord som: hora, kuk, fitta, bög.

Användbart ska jag säga.

Och tack tack. Rätt okej sällskap var han dock. Vi samtalade. Mellan allt han slängde ur sig.


Nu ska jag sova och hoppas på bättre humör imorgon. Det är helg.

Av cam - 1 april 2009 16:15

Sitter med färg i håret. Hårfärgning, check. Check check check Tessan.


Har haft väldiga fantasier idag över vad jag ska äta ikväll. Blir hungrig på allt. Har en känsla av att jag kommer sitta där i en halvtimme och stirra på menyn.


1 april idag...har jag knappt reflekterat över. Kom osökt att tänka på den gången jag sa till mitt ex att jag fått klamydia. Hans ansiktsutryck var obetalbart. Jag sa att jag hade ju inte varit med någon annan så det måste vara han (detta var under vår Sälensäsong). Han blånekade. Jag pressade. Till slut sa jag att det var ett aprilskämt. Det slog mig först efteråt att det där skämtet kunde slagit tillbaka på mig, en rejäl backfire. Tänk om det visat sig att han varit otrogen och erkänt det då?

Skrattar bäst som skrattar sist heter det väl va.....

Av cam - 1 april 2009 12:48

Tack till alla som gratulerat mig! Och för alla presenter jag fick.

Nu är jag närmare 30 än 20. Det firades. Eller något.

Av cam - 1 april 2009 11:47

Min blogg har varit död ett tag. Har inte orkat.

Vad har då hänt?


* Jag har varit sjuk.

* Haft besök av Sara.

* Varit på Smkvart och smsemi och cheerat på min kusin. De vann brons i söndags och jag kunde inte vara mer stolt.

* Pern på snabbvisit i måndags. Chill på stan och ett besök på Lager 157.

* Fyllde år. Och bjöd några girls på mat. En riktigt najs kväll. En av de bästa på länge. Angelica tyckte att jag skulle passa in på hennes dans.Vad ska man säga. Man är ju lite av en dancing queen.

* Måste komma underfund med hur jag ska gå vidare med skolan.


Och ett stort grattis till Tessan som fått jobb. Bevisat att man faktiskt kan få jobb tack vare sin utbildning. Och jag blev faktiskt riktigt pepp på framtiden. Helt plötsligt är det inte lika scary att tänka tanken att INTE plugga mer.


På lördag är det Veronica Maggio som gäller. Och förhoppningsvis en najs förferre hos mig.


Ikväll ska jag och Angelica ut och käka. Gött. Lite snack,god mat och lite alkohol kanske?  Innan det ska jag ta tag i mitt liv, sedan färga håret. Utväxt de luxe.


Ibland är det inte mycket som behövs. En mening eller ett ord. För att man ska förstå vad människor går för. Tack TACK , säger jag bara. Du gjorde det lätt för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards