Alla inlägg den 7 april 2009

Av cam - 7 april 2009 20:22

Imorgon är det storstädning och packa det sista som gäller. På torsdagmorgon drar jag till Sälen för påskfirande. Så jäkla gött. Tror att det är precis det jag behöver just nu. Fjälluft och mitt älskade Tandådalen.


Men innan det så är det middag som gäller. Det ska firas. Och sägas hejdå inför påsken. Och för en ganska lång tid framöver. Kanske.

Av cam - 7 april 2009 18:15

Maten blev riktigt bra om jag får säga det själv.

Tyvärr ligger jag nu utslagen på soffan eftersom jag är alldeles för mätt.

Hamnade i situationen ni vet när man gjort för mycket mat. När jag hade hällt upp en lagom portion så var resterna för lite att spara. Så jag tänkte "what a hell, jag häller på allt". Eftersom jag tyckte det var gott åt jag jag så klart upp allt. Plus att jag inte har råd att slänga. Student ni vet.

Men ångrar ingenting!

Mat

Av cam - 7 april 2009 16:54

För att rensa kylskåpet innan jag åker bort över påsk så blir dagens mat expriment.

Ett hopplock.

..

Av cam - 7 april 2009 15:21

Okej jag har sett en riktigt cheesy film.

Men vem gråter på slutet? Jo jag.

.

Av cam - 7 april 2009 13:49

Jaha och bilen går bra?

Ja du...gör den det? Hur skulle du kunna veta det egentligen?


.

Av cam - 7 april 2009 13:20

Jag behöver semester.

Av cam - 7 april 2009 09:26

..såg jag en kille äta glass.

Ovido - Quiz & Flashcards