Alla inlägg den 5 april 2009

Av cam - 5 april 2009 18:32

Kvällen igår var riktigt najs!

Som jag brukar säga: Om Camilla kommer hem svettig från krogen så har det varit en lyckad kväll.

Sen är det ju en annan sak om det är speciell fräscht.

Dans dans dans. Ja. Får jag dansa till Håkan är jag lycklig.

Kvällens underhållning var dock killen på dansgolv nr. 2 vars dans bestod av att jucka och gnida sig mot väggen. Hans vänner skämdes. Vilket jag också skulle gjort ifall jag sett Carro eller Elin göra samma sak.

Nej Elin ont i rumpan har jag inte faktiskt. Även om jag borde ha det. Dock känner jag av lite i låren. Det var mycket twist och ner på golvet.


Dagen idag stavas L A T. Jag har sovit bort hela dagen. Känns jäkligt onödigt. Och nu är ju dagen typ slut.


Att konstatera: Angelica du är övermänsklig! Head on.

Ovido - Quiz & Flashcards