Alla inlägg den 3 april 2009

Av cam - 3 april 2009 17:37

Idag använde jag en present jag fick av Pern. Men Pernilla, måste tyvärr erkänna att jag misslyckades lite. Först ställde jag in den utan locket på, vilket resulterade i att jag har ägg i hela micron. Sedan blev det inte så bra, hade nog inte inne den tillräckligt länge.

Men smart var det! Och jag kommer använda den igen. Tack tack.

Av cam - 3 april 2009 15:01

Jag är tydligen en man.

Gick in på min sida på Klassträffssidan. Adress. Namn. Telefonnummer. Födelsedatum. Det stämmer. Sedan. Kön: Man.

Say what?

Folk kommer förvänta sig att jag dyker om som man.


Bah

Av cam - 3 april 2009 11:29

Blir inte pepp idag. Inte någonstans. Försöker. Men icke.

Måste bli en ändring, för imorgon är det fest.

Pepp är det som gäller nu.

Av cam - 3 april 2009 08:52

Idag måste jag bestämma mig om jag ska gå på återträffen eller inte.

Orkar jag? Har hört från en kompis att det inte är några störmänniskor som ska gå. Låter lovande. Och...som det känns nu så kommer jag tacka ja.


Helg. Det känns okej. Har en konstig känsla bara.

Ovido - Quiz & Flashcards