Alla inlägg den 6 april 2009

Av cam - 6 april 2009 16:03

Det är bara att konstatera.

Halvard läser inte sin mail.


Halvard. Halvar. Harald. Hugo. Kärt barn har många namn

Av cam - 6 april 2009 13:18

Idag såg jag, enligt en kunnig källa, ett vårtecken. En katt som gick balansgång på ett staket.

Gött, nu vet jag att det är vår och tackar för upplysningen om detta säkra vårtecken.


Idag tog jag tag i min framtid. Hösten. Känns lite motigt att sitta och planera sin höst när det känns så långt bort. Jag kollade iaf upp lite kurser. Tyvärr hade Högskolan Dalarna inte speciellt stort utbud på kurser inom turism eller kulturgeografi som passade mig. Antingen hade jag läst dem eller så var man tvungen att ha sin examen. Letade dock på lite distanskurser. Kändes som att många av dem var ungefär sådana som vi läst. Men ska ta hjälp av en expert sen. Om denna inte är för bizzy vill säga.

Ovido - Quiz & Flashcards