Alla inlägg den 8 april 2009

Puh

Av cam - 8 april 2009 13:11

Mitt hemliga uppdrag för dagen kommer sluta i katastrof.

Har alltid så stora planer från början, som skiter sig sen.

!

Av cam - 8 april 2009 12:30

Fick erbjudande av Marcus att åka med honom upp till Sälen imorgon. Hade varit sköj men joinar föräldrarna istället.

Nästan alla från mitt boende år 2 ska upp över påsk. Kunde inte längta mer. Några av de bästa jag någonsin träffat har jag träffat där uppe.

Jag vill ju ha strålande sol, men tyvärr verkar det inte riktigt bli så. Brun utan sol får det bli. Googlesbränna är ju jäkligt hett annars.


Längtar efter att umgås med min släkt. Äta god mat. Lax på lördag och jag längtar.


Har de senaste dagarna läst en blogg som gör mig stum. Jisses...finns det sådana människor? Jag har då lärt mig grymt mycket om what to do och what not to do. Hang ups när de är som värst.

Av cam - 8 april 2009 09:17

Just nu känns det som att det här är en sån här dag då inget kan dra ner mitt humör.

Inte ens det faktum att jag har hur mycket städning som helst.

En bra dag.


Ovido - Quiz & Flashcards