Alla inlägg den 23 april 2009

Av cam - 23 april 2009 16:15

Vad är grejen med det här "Become a fan" på facebook? Jag kanske resonerar konstigt, men tycker det är mer sense i att become a fan av en artist eller serie eller liknande. Okej...det kanske beror på att jag själv är ett fan av en artist, men det låter vi vara.

Okej nu till saken.

Men en maträtt??? Bla bla became a fan of kladdkaka. What? Det kom upp på min face häromdagen. Har fler exempel att dra men orkar inte. Jag kanske skulle bli ett fan av SALT? Jag menar..jag tycker att salt bidrar med något visst till maten, jag gillar salt. Kunde slicka i mig det från handen när jag var liten.

Det får stå på min to do list för nästa vecka "Become a fan of salt".

Av cam - 23 april 2009 15:29

Jag har alltid hävdat att ingen av mina kompisar hemifrån läser min blogg. Förutom två. Men nu har tydligen Karro även hon anslutit till skaran.

Så välkomen fina Karolina! Tänk att min blogg till och med har nått Hong Kong! Néih hóu Karolina.


Idag skyndade jag mig ut för att sätta mig på baksidan, innan hela grannskaran skulle dyka upp. Det var jag, min bok om Håkan Hellström och solen. Kunde inte blivit bättre.


Under min tid ute i solen såg jag en humla. Tittade på den när den sakta flög längs marken, (hur är det, humlor ska väl EGENTLIGEN inte kunna flyga?), surrade och höll på med vad den nu höll på med. Det flög saker omkring den som att den vore värsta hellikoptern. Jag tänkte då att det måste vara ganska gött att vara en humla...flyga längs marken (ja jag vet, de flyger inte bara längs marken men denna gjorde det!!)  och inte störa någon. Efter ett tag tröttnade jag på humlans surrande och ville bara trampa på den. Kanske inte är peaches att vara en humla iallafall?

Ovido - Quiz & Flashcards