Direktlänk till inlägg 1 april 2009

I´m back

Av cam - 1 april 2009 11:47

Min blogg har varit död ett tag. Har inte orkat.

Vad har då hänt?


* Jag har varit sjuk.

* Haft besök av Sara.

* Varit på Smkvart och smsemi och cheerat på min kusin. De vann brons i söndags och jag kunde inte vara mer stolt.

* Pern på snabbvisit i måndags. Chill på stan och ett besök på Lager 157.

* Fyllde år. Och bjöd några girls på mat. En riktigt najs kväll. En av de bästa på länge. Angelica tyckte att jag skulle passa in på hennes dans.Vad ska man säga. Man är ju lite av en dancing queen.

* Måste komma underfund med hur jag ska gå vidare med skolan.


Och ett stort grattis till Tessan som fått jobb. Bevisat att man faktiskt kan få jobb tack vare sin utbildning. Och jag blev faktiskt riktigt pepp på framtiden. Helt plötsligt är det inte lika scary att tänka tanken att INTE plugga mer.


På lördag är det Veronica Maggio som gäller. Och förhoppningsvis en najs förferre hos mig.


Ikväll ska jag och Angelica ut och käka. Gött. Lite snack,god mat och lite alkohol kanske?  Innan det ska jag ta tag i mitt liv, sedan färga håret. Utväxt de luxe.


Ibland är det inte mycket som behövs. En mening eller ett ord. För att man ska förstå vad människor går för. Tack TACK , säger jag bara. Du gjorde det lätt för mig.

 
 
Ingen bild

Tessan

1 april 2009 14:27

tack! :)

kommer du förbi näringslivets hus & hälsar på mig imorrn? ;)

 
Angelica

Angelica

2 april 2009 02:31

Does your mother know that your out?! Satan vilken trevlig kväll det blev!

http://angie1986.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards