Alla inlägg den 14 april 2009

Av cam - 14 april 2009 19:41

Jag har kommit på två framtida projekt för min lägenhet.


1. Byta plats på toarullshållaren, eller vad det heter, så den sitter till vänster om toastolen och inte gömd under mina handdukar.


2. Måla mina nya fula skohylla. Den ska bli brun.


(Sara och Yohanna, kom nu, jag har tråkigt!! Bloggar snart ihjäl mig.)

Av cam - 14 april 2009 19:34

Jag hejade just på en kille som cyklade förbi mig på gatan.

Jag kände honom inte.

Jag trodde att det var en jag kände. Men icke.

Detta fick jag tillbaka: en nick och en förbryllad min.


Jag är så trevlig mot mina medmänniskor!

Av cam - 14 april 2009 13:58

.....slängde jag två par skor. Det kändes. Men de gick inte att rädda.

Inte ens med Karlssons klister.

!

Av cam - 14 april 2009 11:35

Du kan inte vinna jämt.

Nån gång måste du förlora igen.

Av cam - 14 april 2009 09:19

Försöker tränga bort det faktum att halsen gör ont.


Nu ska jag dammsuga bort all grus. Gruset är överallt, hatar att gå barfota.


Hörni, jag vill grilla!

Ovido - Quiz & Flashcards