Alla inlägg den 17 april 2009

Av cam - 17 april 2009 16:07

En braa kväll igår! Riktigt kul faktiskt.

Camilla snörde på sig dansskorna och styrde kosan mot Tjärna ängar. Allsång, grillning och vin.

På kåren dansade jag nästan sönder min kropp.

Det var nästan på gränsen när jag battlade med den där killen på Harrys, om du kommer ihåg Sara.

Elin var en ängel under kvällen och önskade låtar som passade mig perfekt och precis det som får igång mig. Dans, dans, dans, Elin. Citerade karln flera gånger under kvällen. Sorry om jag var en pain in the ass Elin.


Ikväll kan det inte bli fel.

I skrivande stund är fröken Karlsson på väg till mitt casa. Hon har på sig sina finaste skor och hennes bästa humör.

Temakväll ikväll. Och pappa haj...

Det blir en kväll som kommer att bestå av många klappar på varandras axlar, en klapp för att vi är så bra och fruktansvärt roliga. Humorn är på en bra nivå idag.

Blir nog på med dansskorna ikväll igen. Två dansgolv. Hör och häpna. Här händer det saker, det kan man inte missa. Det säger väl något om utbudet häromkring.


Nu ska jag klä på mig innan Angelica kommer...ingen nakenchock här inte.

Tjipp

Ovido - Quiz & Flashcards