Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Lalalalala

Av cam - 29 november 2007 16:43

Var någon (hmm hmm)som i en kommentar skrivit om den vackra staden BORLÄNGE. Alltså, jag trodde att det var några månader kvar innan det var 1a april !?!

Däremot väntar jag med spänning på Facebookgruppen "Vi som tycker att Camilla ska flytta till Borlänge". Hellre den än det andra alternativet "Vi som hatar Camilla". Som jag sa, jag skulle gå under om det gick med mer än 40 medlemmar i den senare.

Häromdagen uppmärksammade Tessan mig om en låt som jag glömt, jag var 6 år när den kom. Men som sagt, den låten skulle kunna vara ledmotivet till mitt liv. Ha!


Har slösat bort min värdefulla tid idag. Gick på en tvåtimmars föreläsning som var totalt katta. Helt värdelöst. Tycker synd om han som föreläste dock....han var ny på skolan och ny på föreläsningar. Men bara för det kan väl folk inte få slänga ur sig vilken skit som helst till honom? Jag blir så irri. Okej,....fine om det var ett skämt. Men undrar om han tog det som det? Satan, det går mycket idiotiskt folk på den där skolan.

Tur att OBS-klassen finns då, haha.


80tals fest på lördag..... Jaha, Camilla har ingen idé om vad hon ska ha på sig. Eller jooo..det har jag väl, men det känns som att jag blir att se ut som alla andra då. Men what a fuck, strunt samma. Jag ska träffa Madde imorgon på stan och vi ska g och shoppa lite.


Imorogon ska jag åka till L-a och träffa chiiifen på Willys. Håll tummarna för att jag får jobba där lite under jul. Ska ju ändå vara i Ludvika ett tag så det skulle vara ganska gött att få lite extra deniros . Det dumma är att jag då antagligen måste åka hem en del nu och öva på kassan. Allt är ju helt nytt för mig. Visst....jag har jobbat i butik över 5 år, men kassasystemet är ju helt nytt och en massa annat. Jobbarkompisarna är desamma vilket käns skönt.


Nu ska jag vika in tvätt!


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards