Alla inlägg den 19 november 2007

Av cam - 19 november 2007 18:41

Somnade igår....så jag hann aldrig ta mig till Tessan. Stackarn som satt där med kniven i högsta hugg och väntade på mig.


Plugget har väl gått sisådär idag.


Ska strax till Hanna och äta kladdkaka. Göttit! Hon fyller nämligen år idag. Grattis grattis!


Pratade nyss med Miss Miserabel ang. hennes ragg i helgen. Hon är inte intresserad men vill kanske ändå messa honom. Vi kom då fram till att enda gången det är helt okej med att skicka fyllesms är när man inte är intresserad av objektet i fråga. Visst om det finns ett ömsesidigt intresse så spelar det ju ingen roll om man skulle råka dra iväg ett fyllesms. Men är man inte intresserad, och bara vill ha vill ha den här kontakten (som kan vara uppflyftande) så är det OKEJ att fyllemessa eller drunk dial :). Det blir liksom mer oskyldigt då. Okeeej....kan ju bli lite fel ifall objektet i fråga TROR att man är intresserad och därmed dissar en haha. Så det är ju en chansning.

Dagens kommentar, när hon skulle beskriva hur han såg ut: "Han hade utdragna öron". I detta fall menade hon att han hade stora hål i öronen haha.


I helgen blir det Ludvika. Iallafall lördag-söndag som det verkar nu. Kan hända att det bara blir söndag. Jag kom på att jag har en dugga på måndag som kan vara bra om jag är hemma och pluggar lite till.


Ska diska och sedan plugga lite till innan det är dags att dra sig till Ms. Fladder.


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards