Alla inlägg den 22 november 2007

Av cam - 22 november 2007 18:55

.......är helt klart detta med Björn i Parlmantet. Har redan trackat massa kompisar med denna meeen jag kan se det hur många gånger som helst. Braaa iallafall! Han är grym.


Jag är inne i en Youtube period nu...och addicted to Scrubs som man är hittade man detta klipp. När man ser detta förvandlas man till romantiker, vill bara kramas och får tårar i ögonen. Detta är kärlek.


Camilla har börjat bli bitter på ålderns kant..som att det var någon nyhet.

Camilla har också märkt att hon pratar väldigt ofta om sig själv i tredje person. Och när Camilla väl börjat prata om sig själv i tredje person har hon väldigt svårt att sluta prata om sig själv i tredje person. Bah!


Åker till Ludvika på lördag. Stannar till söndag och sedan är det hem och börja plugga till duggan som jag har på måndag. !? Ja hur ska jag hinna. Fattar inte själv riktigt. Men ska sitta insnöad i min lägenhet på lördag tills det är dags att dra sig till L-a och sedan blir det heeela söndagen.


Måste komma ihåg att boka tvättid till på måndag. Har inte tvättat på två vevkor nu och det börjar bli en del.


Nu ska det diskas!


Puss!

Av cam - 22 november 2007 00:00

......måste vara:

"Du är italiensk. Du har så mycket passion. Slösa inte bort allt på mig." Såpor när de är som bäst!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards