Alla inlägg den 25 november 2007

Av cam - 25 november 2007 21:05

Utgång igår då! Mycket trevlig förfest. Trevligt folk. Det blev som en liten släktträff då min och kusinens tremänning då dök upp.

Ute var det helt okej. Ganska lite folk med tanke på att det var löning. Kände inte många ute. En del blasts from the past. Men antar att det är det som är tjusningen med att gå ut back home.

Träffade några som jag kamperat tillsammans med på Hemköp. Det var treeevligt att sitta och snacka strunt med dom. Även om jag blev lovad efterfest och sedan var det ingen som hörde av sig. Hmm hmm Tobias? :)

Ut och käkade Donken sen. På vägen hem trodde Camilla att hon skulle frysa av sig en tå, så att hon bara skulle ha åtta tår kvar.

 Den obligatoriska pizzan dagen efter. Tog oss ändå från Marnäs till Flamenco. Men pizzorna är gööööda där så det var värt det.

Sedan fik med Karro på Engel. Alltid lika najs att fika på Engel. Softa ner sig i sofforna.


Imorgon är det dugga. Känns inte så bra, men det är bara att köra. När jag kommer hem så ska jag adventsstäda. Inte så att jag tänder stjärnan och så, men den ska upp iaf. Blir även att ta på julduken även om det kanske är lite tidigt. Men so what.....jag är inte här så mycket under jul så jag kan lika gärna ha lite mys tills jag åker hem för jul.


Får kanske jobba på Willys under jul. Jag HOPPAS det iallafall. Behöver lite cash. Ska åka på snabbbesök till L-a i nästa vecka och snacka med nya butikschefen. Har ju jobbat där förut....när det var Hemköp, innan det blev Willys. Och nu är det ny chef också.


Besök nyss....tio min....men det är bättre än inget. En kram. Najs. Snart är det onsdag iallafall.....


Ska strax lägga mig!


Puss!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards