Alla inlägg den 20 november 2007

Av cam - 20 november 2007 16:31

Då: En segstartad morgon 


Nyss: Sunes jul och trevligt sällskap.....


Nu: En stor kopp te och plugg


Puss

Av cam - 20 november 2007 10:27

Kladdkaka igår hos Hanna.....riktigt gött var det. Kändes som det tog en timme för mig och Sara att gå till Bojsen. Och det gjorde det nog. Vi skulle vara tuffa och gå genom skoge. Vi gick fel för det var så mörkt haha. Vi var på väg ut på en fotbollsplan. Sedan fegade vi ur....gick inte genom skogen. Började tänka på Pernilla-mordet och så. Hehe. Så vi tog en omväg istället och Camilla höll på att göra hösten/vinterns första vurpa, trots att det var "torr is" (Jo tjena fröken Österberg).

Hemma hos Hanna uppdaterade vi varandra vad som hänt den senaste tiden.

Blev paraniod och trodde att min platta på spisen var på. Kände att jag var tvungen att gå hem hehe... och JA, så klart var den av. Men vad sa vi...det är åldern va? Ha!


Idag är det plugg. Segstartat idag också. Den som kom på Youtube är orsaken till att det går dåligt för mig idag. Kollar Hipp Hipp och grejer...

Ska snart köra igång igen:) Snart va.....


Skulle behöva dela på mig just nu för att hinna med det jag vill. Eller vill och vill... Det är saker som jag MÅSTE göra som gör att man inte hinner göra det man VILL. Make sense?


Återkommer!


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards