Alla inlägg den 30 november 2007

Av cam - 30 november 2007 16:28

Idag åkte jag ju till Ludvika för att träffa chefen på Willys. När jag kom dit snackade jag med Håkan, som jag jobbade med när det var Hemköp. "Nää han är ledig idag", säger han. VA?! Jag snackade ju med chefen igår och sa att jag skulle komma vid elva idag, det var inga problem sa han. Meeen....han glömde tydligen den viktiga detaljen; ATT HAN VAR LEDIG!!!

Fy faen. Men jag fick iaf pratade med lite gamla jobbarkompisar och gamla kunder så det var najs. Lite söta gamla tanter med rullatorer (obs....INTE sånna som jag är så irriterad över på bussen).

Fast helt bortkastat var det inte. Åt lunch med mamma och pappa och mamma bjöd mig=).


Har nyss varit på stan med Madde. Hittade ingen kul t-shirt till 80-tals festen. Men tar en stor vit som jag har så får jag pimpa upp den med smycken och så. Har även köpt blå mascara och eyeliner. Snyggt. Och rosa tajts. Tessan har köpt muffigt blå benvämare till mig. Muffigt blå? Well well det blir väl bra :)


Ikväll kommer Mani hit!!! Så kul kul kul. Han ska ju med på festen imorgon så då åkte han från Sigtuna redan idag och följer med mig och Hanna på hockey ikväll. Sedan stannar han här inatto ch drar till Borlänge och Moongate imorgon och umgås lite med de andra innan festen börjar. Jag och Hanna konstaterade att det kan vara skönt att vi tre hinner snacka lite ikväll om vad som hänt i allas liv, speciellt Manis då man inte träffat honom på ett tag, för imorgon kommer man inte kunna sitta och snacka på det sättet. Kommer vara så mycket folk och hög ljudnivå. Så hockey och häng ikväll och fest imorgon.

Vi ska på förferre hos Tessan imorgon innan det är dags att dra till Moongate. Det är halva obs-klassen plus några outsiders. Det kan bli trajvlish.


Nej nu blir det provsminkning. Jag tror att risken är rätt stor att jag kommer se ut som en dragqueen:O


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards