Alla inlägg den 18 november 2007

Av cam - 18 november 2007 22:27

Är egentligen ledig imorgon...men måste till skolan och kopiera saker. Har ett reflektionsprotokoll som ska vara inne på tisdag. Tydligen är det mycket att göra, så jag antar att det blir till att sitta hela dagen och natten imorgon. Känns inte motiverat men jag har ju satt mig i den sitsen själv.

Tessan skrev till mig: "Kan du komma hit och skära halsen av min turk tack?" Visst, det kan jag göra. För då kanske jag hamnar i fängelse och det borde väl vara en giltig anledning till att inte lämna in reflektionsprotokollet?


Lördagen var lugn. Emil kom och kollade på fotboll men drog efter första halvlek eftersom att matchen var så pissig. Han kom med chips, popcorn och gin och tonic. Najs.


Det är ganska trevligt just nu.... Mm...det är det.


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards