Alla inlägg den 26 november 2007

Av cam - 26 november 2007 17:05

Det är inte ofta jag är stolt över mig själv men nu är ett sådant tillfälle!

(Nej inte för att jag klarade duggan...för det gjorde jag inte). Jag har verkligen STÄDAT. Gjort följande:

* Diskat

*Gjort ren diskhon så att den skiner

* Rensat mitt lilla skafferi och torkat ur det

* Dammat

* Satt upp stjärnan och adventsljusstaken

* Bytt sängkläder så att de är röda och vita, passande till jul of course

* T.o.m tagit upp några tomtar (säkert till min mammas förtjusning)

* Gjort det lite mer RÖTT i min lägenhet

* Tvättat

* Dammsugit

* TORKAT GOLVEN (Första gången jag gör det boendes på Åsgatan. Äckel-Camilla)

* Gjort rent hela badrummet

*Betalat räkningarna


Och när jag tog ett matpaus så åt jag risgrynsgröt. Så himla julig man kan vara då!

Ska dricka glögg nu tror jag!


Orkar inte blogga mer känner jag...... Har suttit ner 45 minuter sedan jag kom hem vid 11 idag.


Tänkte jag skulle försöka få lite plugg gjort, börja på min SSAB-uppgift, men nääää....tycker jag kan vara värd att slappa när jag varit så duktig!


Ska tända ljus och dricka glögg, ja.


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards