Alla inlägg den 7 november 2007

Av cam - 7 november 2007 21:44

....att plugga. Ja vi får ju se hur det här kommer att gå.


Snackade med Tessan i 1½ timme idag. Vi fick avreagera oss lite för varandra. Varför är det så att vi får klaga men inte andra? Är vi viktigare än andra? Har vi större problem än andra? Eller är det så att vi bara är egoistiska? Om vi ändå kunde engagera sig lika mycket i tentan som i våra sad lives.


Limpan har försökt få med mig ut ikväll...men icke. Jag är stark och står på mig haha. I och för sig känner jag mig sjuk...så kan vara bra att vara hemma. Men på fredag är jag på. Då är det hockey och HAIK som gäller. Ska dit och supporta Kenny Starfucker.


Tappade bort mina nycklar idag.... Leta de verkligen överallt. Men nu kom jag på vad de låg..... Sara lånade min cykel igår och stack till ICA, så även mina nycklar. Hon la dom på min fläkt. Ett ställe som jag aldrig brukar lägga dem på. Återigen ett exempel på att jag kanske är ganska rutinmässig av mig. Jag har tre ställen jag brukar lägga mina nycklar på: soffans armstöd, bordet eller mitt nattduksbord. Så där...nu vet alla det också haha. Intressant.


Funderar på att lägga mig nu. Kommer iallafall inte att kunna somna förrän tolv.


Föreläsning imorgon... suck och suck!


Puss

Av cam - 7 november 2007 15:21

So you want me to bleed for you when my wounds finally started to heal. So you want me to cry for you when I smile, when my tears just dried. So you want me to die for you when my will to live never has been stronger. So you want me to sign for you as long as I can assure you to bleed.

Av cam - 7 november 2007 13:48

här är en länk för er som är intresserade av Birgittagården haha. Måste kolla upp vad min moster gjorde där egentligen. Hmmm.. hmm.

Såå Birgittagården nästa dåå....

Av cam - 7 november 2007 13:32

Jaa det var ett tips från min moster (står på någon kommentar på ett inlägg tidigare i bloggen). Birgittagården i Hosjö var det alltså. Okaaj, det är ju local iallafall. Måste kolla upp vad detta är för något haha. Kanske kunde vara något. Kanske tom. kan få med mig några andra? Anmäl er till mig då!


Blev ingen promenad igår, Sara var lite frusen. Så vi bakade scones och gjorde te istället. Gött var det fast blev sjukt mätt. Fanns tom. kvar idag till mig.


Limpan har varit här och hängt ett tag idag. Fick en paus i mitt pluggande då vilket var skönt. Men ska väl snart köra igång igen.


Det snöar..... Denna snö är lite tråkig, för man vet att det ändå inte kommer ligga kvar. Den är bara här på prao..... Snöar inte så värst mycket. Tydligen mer i Ludvika, enligt Sara.


Halsen börjar bli bättre. Har druckit massa te idag, mår nästan illa.


Blir plugg ikväll...suck. Det här känns tungt. Ska plugga fram till 8, sedan ska jag hänga i soffan hela kvällen. Njuta av att jag inte ska gå ut ikväll, hålla mig hemma en onsdag för en gång skull.


Känner bara för att ligga på sängen, ha tända ljus och lyssna på musik. Det är nog det som det blir ikväll. Få tid för mig själv och mina funderingar. Lät seriöst....det är inte så serisöst:)


Oro inför tentan på fredag.....det gör att jag blir totalt blockad. Får inte in något i huvudet då. Det här känns ju väldigt najs om jag får säga det. Pressen är enorm , från alla håll och kanter. Well.....


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards