Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Snabbvisit i L-a

Av cam - 22 oktober 2007 19:55

Är just nu i Ludvika, bestämde mig för att åka hem idag och stanna tills imorgon och sedan skjutsar mamma upp mig när hon slutat. Har egentligen ingen anledning till att åka hem, men känner liksom att det är så mycket att göra just nu så jag måste ta en paus och komma bort från min lägenhet. Även om det så bara är för en dag.


Träffade Tobias idag för fika och tiden gick FORT. Helt plöstligt hade vi fikat i 3½ timme. Jaaa vad ska man säga, vi hade mycket att prata om :) Jag blev ju uppdaterad om vad som hänt på vissa fronter, najs. Men var iallafall trevligt att sitta och snacka ett tag.

Sedan var det dags att ta en fika med Marie och Malin, och träffa Malins lilla Ida för första gången:) Gud så snäll hon var. Man hörde henne knappt. Jag knäppte lite kort med min mobilkamera, tyvärr blev de inte så bra och är därför för dåliga för att lägga upp här.


Har ätit tacos idag. Gött! Det är inte ofta jag äter det. Det händer typ när jag är hemma här. Inte så att man gör tacos själv. Nope. Så man får passa på här.


Idag var en riktigt dålig dag i skolan.....fy faen. Läraren var otrevligare än någonsin. Antar att vi inte läser och gör det vi ska och drar sig inte för att påpeka detta och jaa...är bara allmänt otrevlig. Sedan blev det inte bättre av att vi sedan hade en gästföreläsning med läraren från förra kursen. Mmm...jaa omtentan. Och han fick en att känna sog om omöjligt ännu sämre. Nej.....det här känns inte alls bra just nu. Känns som att jag bara vill ge upp...och vet ni, jag gör snart det.

Känns inte så kul att gå på föreläsning på torsdag om hon återigen ska vara så här. Få höra henne säga att det står still i våra hjärnor, eller liknande..vad det nu var hon sa.....

Inte okej va.


Hmmm...jaha. Nee nu ska jag nog sätta mig och skriva rent lite föreläsningar. Skulle gjort det idag men som sagt, blev en lång fika med Tobias så what to do. Jag sätter mig nu istället.


Puss!

 
 
Ingen bild

Elin

24 oktober 2007 09:26

Jag gjoorde tacos till mig igår:P Det var gott:D Kändes lite triat att sitta själv och äta det dock så jag förstår din tanke:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards