Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av cam - 14 oktober 2007 18:46

Jaa idag har jag faktiskt lite söndagsångest, vilket säkert beror på allt och inget. Whatever that is.


I fredags kollade jag och Sara på Idol och käkade pizza. Det var nog något vi båda behövde.

Den senaste veckan har jag inte ätit så himla mycket, får inte i mig någon mat. Inget smakar. Kan bero på att jag är stressad och det är mycket. Jag måste verkligen börja leva lite bättre, just nu är det för mycket fest och för lite sömn och mat. Men ska bli ändring på det......


I lördags var det tenta och det gick ju som det gick...... Fan, vilket betyder att jag måste ta tag i det där YTTERLIGARE en gång. Det här med skolan börjar kännas......det går så tungt nu. Vet inte vad det beror på men det känns tungt. Även den där kursen vi läser nu känns tung....föreläsning imorgon kommer bli heeemsk. Vi kommer bli mosade av vår lärare. Så jävla illa.


Fest igår...ja vad ska man säga? Det måste komma lite gupp på vägen ibland;) Vi lämnar det så.


Imorgon efter föreläsningen så åker jag till Ludvika för på tisdag ska jag, min mamma och Moster M åka till Ullared. Lite shoppning med andra ord:) Ska bunkra upp med schampo och grejer så man inte behöver köpa det inom det närmaste året typ haha. Ää nää, vi får se vad det blir.


Ska strax packa. Känner mig bara trött. På mig, på allt. Vet inte varför.....men som sagt; söndagsångest:)


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards