Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av cam - 17 oktober 2007 16:18

Föreläsning idag då. Läraren var rätt okej idag. Hon är rätt blåst när man tänker efter. Eller blåst kanske är att ta i.... T.ex: "Man kanske skulle prova och inte hämta upp sonen från dagis en dag och se vad som händer. Jag menar det finns ju socialen......" What? Okeeej.

Hade gästföresläsning efteråt, och jaaa... Tack Carro=) Han gav dig en given öppning som du givetvis nappade på."Men Camila du åker väl också buss mellan Falun Borlänge" Vi behöver inte säga mer än att det är slut på bussragg för min del efter detta hehe.

Nu väntar vi bara på när vi ska ta den där ölen med mannen:D

Tyvärr hade jag lite svårt att ta honom på allvar, ser honom mer som en elev (med tanke på att han ser, och kanske är, så ung ut) än som lärare. Tog det som en redovisning av ett arbete istället för en föresläsning:) Inte så bra betyg kanske......


Under föreläsningen började hon snacka om att vara singel och att vi som är singlar hade det så bra. För vi behövde inte tänka på dagis eller att passa in sin tid och det man ska göra med sin sambo. Jaha!? Inte visste jag att jag skulle vara TACKSAM för att jag vaknar upp själv varenda morgon? Och sedan sa hon att många nu för tiden VÄLJER att vara singel..... Återigen: Jaha!? Jag kan då säga att utav mina kompisar är det inte många som VALT att vara singel. De är singel för att de inte hittat någon som fattar hur jävla grymma de egentligen är. Och jag har då inte VALT att vara singel. Jag skulle inte vara singel om jag fick välja.

Ja jag vet....hon sa inte att just JAG valt det, eller att mina kompisar valt det, men om det hon säger stämmer...att många väljer....så måste det ju vara något fel på de jag umgås med? Eller iallafall mig själv?


För övrigt har dagen handlat om hrhr. Dvs HarkelHarkel. Om kastrering och hur man tvingar katten att gå på låda fast den bara svimmar hela tiden. Och givetvis svimmar den i lådan också och går ögonen full med grus.

HA! Den historien livade upp hela min dag. Detta kommer jag leva på ända tills imorgon då det är dags för att festa.

Just nu känner jag mig inte så sugen på att festa, jag ska faktiskt ta det rätt lugnt. För det kommer att bli en dyyyyyr kväll imorgon. Vilket jag inte har råd med....... Men det värsta är att jag inte har någonstans att sova i Borlänge. Så det kan hända att jag skippar hela kvällen imorgon faktiskt. Har iallafall varit in på systemet så jag har lite att dricka ändå. Pinsamt nog hade jag inga pengar kvar på kortet så Emil fick rycka in och låna mig. Tur att han är så täääääät:)


Onsdag idag då.... Ska erkänna att det drar i alkoholtarmen. Men det ska vara lugnt. Jag och Hanna laddar för fest på lördag, vi måste bara hitta lite peeps att festa med.


Nej nu ska jag diska.


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards