Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av cam - 20 oktober 2007 16:34

Jag vet inte alls om det blir utgång ikväll. Tanken har väl varit det men hela tiden låtit liite osäkert. Och nu vet inte jag om jag känner för det..... Har så ont i min rygg sen i torsdags och det förstörde torsdags kvällen för mig, vill inte att den ska förstöra ikväll. Ont i huvudet har jag också.....men tagit alvedon iallafall.

Har försökt få med folk ut ikväll, men det verkar riktigt svårt. Många som jobbar eller åkt hem över helgen. Vi får väl se hur det har gått för Hanna att rekrytera folk :) Blir det inte utgång ikväll så sitter jag väl hemma och kolla på någon film och sova tidigt. Kan ju i och för sig vara rätt skönt, jag håller ett sjukt tempo just nu.


Idolkväll igår då.....vi var nöööjda :) Blev en lugn kväll igår, två-tre glas vin och en drink.


Har inte varit alls så duktig idag som jag borde. Är trött och plus att min rygg gör sååå ont. Klaga klaga.


Måste börja med mat om en timme ifall jag ska ut, har iaf tagit upp kyckling så man är ju förberedd:) Och sen det jobbiga med stt göra iordning sig och hitta kläder.....suck!

Nee...nu ska jag lägga mig i sängen och sträcka ut ryggen!


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards